خبرگزاری کار ایران

موزه شهید بهشتی هفتم تیر افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۰۳

اوایل سال گذشته منزل شهید بهشتی اوایل سال گذشته به منظور تبدیل این سرا به موزه، در اختیار شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران قرار گرفت.

ایلنا:  معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از پروژه مرمت و بازسازی منزل شهید بهشتی گفت: این مکان فرهنگی همزمان با هفتم تیر سالروز شهادت دكتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، " سید محمدهادی ایازی " معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از پروژه مرمت و بازسازی منزل شهید بهشتی ضمن اعلام این خبر افزود: اوایل سال گذشته منزل شهید بهشتی اوایل سال گذشته به منظور تبدیل این سرا به موزه، در اختیار شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران قرار گرفت.

وی گفت: پس از انجام مطالعات اولیه و بررسی چندین طرح برای نحوه مرمت و بازسازی، امروز این پروژه مراحل نهایی اجرا را طی می‌کند و طبق پیش بینی‌های صورت گرفته هفتم تیر سالروز شهادت دكتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب و رهبری به بهره برداری خواهد رسید.

ایازی ادامه داد: حفظ و مرمت سراهای مشاهیر فرهنگی یکی از مهمترین راهکارهای ترویج الگو فرهنگ اسلامی و ایرانی همچنین سبک زندگی ایشان به شمار می‌رود و شهرداری تهران با اهتمام ویژه ای نسبت تحقق این مهم طی سال‌های گذشته اقدام کرده است. در راستا حفظ و نگهداری از منازل اساتید فرهنگ و هنری که در تهران زیسته‌اند تاکنون موزه دکتر چمران و استاد شهید مرتضی مطهری و دکتر شریعتی در پایتخت افتتاح شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز