خبرگزاری کار ایران

چهاردولی در تذکر شفاهی:

کارخانجات صنایع ملایر نیمه تعطیل است

کد خبر : ۸۲۷۰۲

کارخانه سیم کابل ملایر که امروز تحت عنوان کارخانجات صنایع ملایر معروف شده، دارای ظرفیت کارگری ۲۵۰ نفر است اما در شرایط فعلی تنها با ۳۰ نفر کارگر اداره می شود و تکلیف آن مشخص نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس در حالی به نیمه تعطیلی کارخانجات صنایع ملایر اشاره کرد که به گفته وی این واحدهای تولیدی توان و ظرفیت کافی برای تولید را دارا هستند.

به گزارش ایلنا، علی نعمت چهاردولی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نحوه نظارت دقیق بر واگذاری معادن به افراد ذی صلاح و نظارت بر میزان برداشت از معادن براساس مجوز و نیز فراهم آوردن شرایط لازم برای جلوگیری از خام فروشی و مواد استخراجی معادن تذکر داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: کارخانه سیم کابل ملایر که امروز تحت عنوان کارخانجات صنایع ملایر معروف شده، دارای ظرفیت کارگری ۲۵۰ نفر است اما در شرایط فعلی تنها با ۳۰ نفر کارگر اداره می شود و تکلیف آن مشخص نیست.

چهاردولی با اشاره به وجود جوانان توانمند و بیکار در شهرستان ملایر تصریح کرد: محصولات این کارخانه از خارج وارد می شود اما این کارخانه علیرغم داشتن پتانسیل برای تولید این محصولات تعطیل است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نیمه کاره ماندن ۲ طرح در شهرستان ملایر گفت: پروژه های کمربندی شهرستان ملایر و ۴ بانده شدن جاده ساوه ـ نهاوند معطل باقی مانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز