خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اعلام کرد؛

روزانه ۱۵۰ هزار نفر از طریق فاز دوم بی.آر.تی جابه جا می شوند

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۸۴

با توجه به اقبال عمومی شهروندان از اتوبوس های بی.آر.تی استفاده از وسایل شخصی کاهش می یابد که این موضوع کاهش ترافیک و آلودگی هوا را به همراه خواهد داشت.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان صرفه جویی در زمان را مهمترین دلیل استقبال شهروندان از اتوبوس های بی.آر.تی اعلام کرد و گفت: روزانه ۱۵۰ هزار نفر از طریق فاز دوم بی.آر.تی جابه جا می شوند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مصطفی نوریان با اشاره به رضایتمندی شهروندان از راه اندازی فاز دوم خط یک بی.آر.تی حدفاصل میدان آزادی و میدان قدس، بیان داشت: بر اساس نظرسنجی انجام شده از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک، ۹۲ درصد از جامعه شهری به خصوص جوانان از سامانه اتوبوس های تندرو اظهار رضایت داشته اند.

وی مشکلات اقتصادی، تحریم ها و تعریض پل بزرگمهر را از جمله دلایل طولانی شدن راه اندازی فاز دوم این اتوبوس ها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه توانستیم قبل از سال ۹۲ این طرح مهم را به بهره برداری برسانیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان دیگر دلایل رضایت مردم از این سامانه حمل و نقل شهری را تمیزی و کرایه ارزان آن دانست و ادامه داد: در حال حاضر شهروندان مسیر میدان آزادی و میدان قدس را ظرف مدت ۲۰ دقیقه طی می کنند اما که در گذشته در زمان پیک ترافیک، این مسیر را یک ساعت می پیمودند.

وی با اشاره به پیش بینی احداث 50کیلومتر خط BRT در قالب ۴خط در مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، گفت: با توجه به اقبال عمومی شهروندان از اتوبوس های بی.آر.تی استفاده از وسایل شخصی کاهش می یابد که به این موضوع کاهش ترافیک و آلودگی هوا را به همراه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز