خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی کاراته:

نگاه‌ ما به مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی است

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۵۳

با اتمام فصل امتحانات، تمرینات تیم ملی با جدیت بیشتری دنبال می شود و همه کاراته کاها در تلاش هستند تا با برطرف کردن ایرادات فنی به شرایط مطلوب برسند.

مربی تیم ملی کاراته ایران با تاکید براینکه این تیم با آمادگی بالای نفرات خود مشکلی در مسابقات قهرمانی آسیا نخواهد داشت، گفت: نگاه کاراته ایران به موفقیت در مسابقات جهانی سال 2014 و بازی های آسیایی اینچئون است.

به گزارش ایلنا، شهاب سلطانی اظهار کرد: با اتمام فصل امتحانات، تمرینات تیم ملی با جدیت بیشتری دنبال می شود و همه کاراته کاها در تلاش هستند تا با برطرف کردن ایرادات فنی به شرایط مطلوب برسند.

وی درخصوص شرایط وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی ایران عنوان کرد: در این وزن مسابقات مختلفی انجام شد اما نفرات حاضر در آن چندان نظر کادر فنی را جلب نکردند.

مربی تیم ملی خاطرنشان کرد: هم اکنون "هامون درفشی پور" نفر اول این وزن است و از میان "محمد قاسمی" و "مجتبی یوسفی" یک نفر خط می خورد.

سلطانی در خصوص حضور تیم ملی ایران دررقابتهای غرب آسیا گفت: پس از نشست کادر فنی در خصوص اعزام کاراته کاها به مسابقات غرب آسیا تصمیم گیری می کنیم که کدام یک از آنها در این رقابتها شرکت کنند چرا که مسابقات غرب آسیا و کاراته وان ترکیه در فاصله زمانی کوتاهی نسبت به هم برگزار می شود و همه کاراته کاها نمی توانند در هر دو مسابقه حضور داشته باشند.

وی افزود: رقابتهای غرب آسیا می تواند بازخورد خوبی برای ما داشته باشد و حریفان آسیایی مان را ارزیابی کنیم. تیمهای عربستان، کویت و لبنان کاراته کاهای خوبی دارند و ممکن است تک چهره ها برای ما خطر ساز باشند.

سلطانی ادامه داد: در صورتی که شرایط مالی برای فدراسیون فراهم باشد بهتر این است که برای حضور مقتدر در مسابقات پیش رو کاراته کاها در چندین میدان محک بخورند.

وی گفت: معتقدم به دلیل اینکه تیم ملی امید رقابتهای قهرمانی جهان را در پیش دارد باید در کاراته وان ترکیه شرکت کند و ضمن کسب تجربه فنی با سیستم مسابقات و رقبای اروپایی بیشتر آشنا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز