خبرگزاری کار ایران

یك فعال كارگری در این استان خبر داد:

حذف نام دو هزار و ۵۰۰ کارگر ساختمانی سمنانی از سامانه سهام عدالت

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۴۱

چکیده: «طی دو سال گذشته با فراخوان دولت تنها در عرض ۵ روز، دو هزار ۵۰۰ کارگر ساختمانی جهت دریافت سهام عدالت به صورت اینترنتی در سمنان ثبت‌نام کردند اما اسامی آنان در سامانه سهام عدالت وجود ندارد.»

دبیر خانه کارگر سمنان از حذف اسامی دو هزار و ۵۰۰ کارگر ساختمانی که برای دریافت سهام عدالت در این استان اقدام کرده و متحمل هزینه‌هایی شده بودن، انتقاد كرد.

«حبیب الله محقق» با اعلام مطلب فوق به ایلنا گفت: طی دو سال گذشته با فراخوان دولت تنها در عرض ۵ روز، دو هزار ۵۰۰ کارگر ساختمانی جهت دریافت سهام عدالت به صورت اینترنتی در سمنان ثبت‌نام کردند اما اسامی آنان در سامانه سهام عدالت وجود ندارد.
این فعال کارگری با بیان اینکه كسی جوابگوی کارگرانی که در شرایط سخت اقتصادی طی دو سال گذشته برای ثبت نام سهام عدالت خود هزینه کرده‌اند نیست، افزود: این تعداد کارگر باید علاوه بر پرداخت هزینه مجدد، یک روز از فعالیت کاری خود را برای ثبت نام در سهام عدالت تلف کنند و در این زمینه دچار خسارت می‌شوند.
او در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کارکنان مرکز ثبت نام سهام عدالت در شهر دامغان اضافه کرد: با وجود اینکه مرکز ثبت نام سهام عدالت کارگران استان در شهر دامغان است کارکنان آن هیچ گونه همکاری و مشاوره‌ای به کارگران در زمینه مشکلات ایجاد شده نمی‌دهند.
این مقام کارگری با انتقاد از عملکرد نامناسب دولت در واگذاری سهام عدالت به کارگران اظهار داشت: با وجود اینکه  كارگران ساختمانی از دهک‌های پایین اقتصادی و در اولویت دریافت سهام عدالت قرار دارند، متاسفانه امکان دریافت سهام عدالت را پیدا نکرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز