خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران:

كلنگ احداث مدرسه مسكن مهر شهید عباسپور نكا به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۳۸

طرح مسکن مهر موجب شده است تا اقشار مختلف با بضاعت مالی کم بتوانند با بهره‌مندی از تسهیلات تخصیص یافته ازسوی دولت, صاحبخانه شوند.

ایلنا: در حاشیه جلسه شورای مسکن مازندران که با حضور تمامی اعضاء در محل پروژه مسکن مهر " شهید عباسپور " شهرستان نكا برگزار شد, سید عیسی هاشمی معاون عمرانی استاندار مازندران کلنگ احداث مدرسه 12 كلاسه در این مجتمع را با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به زمین زد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید عیسی هاشمی در این نشست ضمن قدردانی از آحاد ملت ایران برای خلق حماسه بزرگ سیاسی عنوان کرد: طرح مسکن مهر موجب شده است تا اقشار مختلف با بضاعت مالی کم بتوانند با بهره مندی از تسهیلات تخصیص یافته از سوی دولت , صاحب خانه شوند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات منظم شورای مسکن به صورت هفته ای افزود: خوشبختانه با برگزاری منظم این جلسات توانسته ایم تمامی پروژه های مسکن مهر شهرستانها را بررسی و تصمیماتی را در جهت رفع موانع اجرایی آنها اتخاذ نماییم.

معاون عمرانی استانداری مازندران ضمن اعلام رضایت از عملیات اجرایی پروژه های مسکن مهر در استان اظهار داشت: بحمد الله با همت مسولین مرتبط با پروژه های مسکن مهر در حال حاضر مازندران نسبت به دیگر استانها از وضعیت خوبی برخوردار بوده و امید است بخش اعظم آن در دولت دهم و مابقی تا پایان سال جاری بهره برداری برسد. مهندس هاشمی تصریح كرد: عدالت گستری شعار اول دولت دهم بوده كه به فضل خداوند و همت و تلاش شبانه روزی تمامی خادمین ملت به تحقق رسیده است.

 سید عباس رهگشای مدیریت مسكن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات ادارات شهرستانها در خصوص ساماندهی پروژه های مسکن مهر خاطر نشان كرد: سرعت در اجرای دقیق پروژه ها و بازدید مستمر روسای ادارات بر روند اجرایی آنها باید به عنوان یک اصل قرار گرفته شود.

وی در ادامه به پروژه مسكن مهر "شهید عباسپور" نكا اشاره و عنوان نمود: پروژه مذكور 1680 واحدی بوده كه در حال حاضر عملیات اجرایی بیش از 1000 واحد آن به اتمام رسیده است. رهگشای عدم تكمیل خدمات زیربنایی را مهم ترین مانع تحویل این پروژه برشمرد و عنوان كرد: با توجه به برگزاری چنین جلساتی در محل پروژه های مسكن مهر و حضور تمامی مدیران، امید است مشكلات خدمات زیربنایی پروژه های مذكور با تعامل و همدلی دستگاه های اجرایی به زودی مرتفع گردد.

رهگشای در ادامه به افتتاح بیش از 63 درصد از پروژه های مسكن مهر در مازندران اشاره و افزود: اجرای عملیات اجرایی مطلوب مسكن مهر در این استان ولایتمدار موید درایت، همت، همدلی و پشتكار تمامی مسؤلین مرتبط در این حوزه می باشد.

مدیر مسكن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران افزود: ان شاءالله با اهتمام ویژه تمامی مدیران دستگاه های خدمات رسان و همكاری دو سویه با مجموعه راه و شهرسازی در نظر است در هفته گرامیداشت دولت امسال پروژه مذكور به بهره برداری برسد.

باتوجه به ایام پرخیر و بركت ماه شعبان پروژه احداث مدرسه 12 كلاسه این مجتمع به نام " نیمه شعبان"" نامگذاری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز