خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در گفت‌وگو با ایلنا:

رادیکال‌ها از روزنه اقتصادی نمی‌توانند دولت منتخب را در تنگنا قرار دهند

کد خبر : ۸۲۶۰۹

پیام انتخاب حسن روحانی این بود که دیگر بدنه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور تحمل افراط و تفریط و برخورد سلیقه‌ای را ندارد و تنها راه بهبود این وضعیت حضور یك جریان اعتدالگرا در راس قدرت است.

پزشکیان با بیان اینکه اصولگرایان می‌توانند اقتصاد ورشکسته کشور را به عنوان پاشنه آشیلی برای حسن روحانی و انتقاد از دولت وی در نظر بگیرند از اعتدال روحانی به عنوان عامل بازدارنده این موضوع خبر داد.

پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این که حسن روحانی فردی معتدل بوده و متعلق به اصولگرایان یا اصلاح طلبان نیست، اظهار داشت:پیام  انتخاب حسن روحانی این بود که دیگر بدنه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور تحمل افراط و تفریط و برخورد سلیقه‌ای را ندارد و تنها راه بهبود این وضعیت حضور یك جریان اعتدالگرا در راس قدرت است.

وی در عین حال بیان داشت: بدون حمایت هاشمی و خاتمی از روحانی و اجماع اصلاح‌طلبان امکان به وقوع پیوستن این پیروزی در کشور نبود.

به گفته پزشکیان در حال حاضر تورم، بیکاری، افت شاخص توسعه، روند نزولی رشد اقصادی و... باعث شده تا این دغدغه وجود داشته باشد که اصولگرایان از این روزنه دولت روحانی را در تنگنا قرار داده و آن را به چالش بکشانند اما این واقعیت وجود دارد که دولت آینده و مردم به این باور رسیده‌اند که برای بهبود و آباد سازی ویرانی به جا مانده از دولت فعلی  نیاز به پروسه زمانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز