خبرگزاری کار ایران

فولاد ماهان به دیدار حریفان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۰۴

این رقابت‌ها همراه با مراسم افتتاحیه نخستین آکادمی تیراندازی با کمان کشور در زمین چمن ورزشگاه تختی و به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان برگزار خواهد شد.

ایلنا: حریفان تیم‌های تیراندازی با کمان باشگاه فولاد ماهان اصفهان در روز نخست لیگ برتر مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، برنامه دور رفت رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور توسط فدراسیون اعلام گردید. طبق این اعلام، تیم تیراندازی با کمان فولاد ماهان سپاهان در نخستین روز شروع این رقابت‌ها در روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه در زمین چمن ورزشگاه تختی اصفهان در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان به مصاف حریفان خود می‌رود.

کمانداران ماهانی در بخش ریکرو آقایان به مصاف هیئت شهرکرد و در بخش کامپوند آقایان به مصاف هیئت زنجان خواهند رفت. بانوان ماهانی نیز در رشته کامپوند با تیم بانک قوامین و در رشته ریکرو با تیم افق سپید رقابت خواهند نمود.

لازم به ذکر است، این رقابت ها همراه با مراسم افتتاحیه نخستین آکادمی تیراندازی با کمان کشور در زمین چمن ورزشگاه تختی و به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان برگزار خواهد شد.

رقابت‌های امسال با حضور تیم‌های افق سپید تهران، بافق یزد، فولاد ماهان سپاهان، بانک ملی گلستان، هیات شهرکرد، کیش، نفت امیدیه، دهکده کمانداران کردستان، ترانه آبی دریا گیلان، بانک قوامین (ناجا تهران)، هیات قزوین و هیات زنجان دنبال خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز