خبرگزاری کار ایران

اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران تشریح شد

کد خبر : ۸۲۶۰۰

سومین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای مرداد ماه سال جاری در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

ایلنا: اهداف و سیاستگذاری های کلان سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران را دبیرخانه این رویداد فرهنگی تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، این بنیاد سومین دوره نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای را باتوجه به تجربیات برگزاری دو دوره این رویداد و استقبال پرشور مخاطبان برگزار می‌کند.

این رویداد فرهنگی با هدف ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ استفاده صحیح از بازی‌های رایانه‌ای و نظام ملی رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای اسرا (ESRA)برگزار خواهد شد.

همچنین شناخت و حمایت از ظرفیت و استعدادهای موجود و نمایش توانمندی‌های متخصصان و هنرمندان ایرانی و ایجاد فضای رقابت علمی، فرهنگی-هنری و زمینه‌سازی برای رشد و شکوفایی خلاقیت‌های دانشجویان و دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود.

معرفی ایران به عنوان قلب بازی‌سازی منطقه و توسعه همکاری‌های بین‌المللی به ویژه با کشورهای اسلامی، ارتقاء سطح دانش فنی و تامین امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری تولید در کشور، دیگر اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی را تشکیل می‌دهد.

سومین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای مرداد ماه سالجاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز