خبرگزاری کار ایران

قاضی پور در اخطار قانون اساسی:

دریاچه ارومیه نفس های آخر خود را می کشد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۹۵

ارتفاع دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته ۳۲ سانتیمتر کاهش یافته و آخرین نفس های خود را می کشد/سریعا نسبت به احیای دریاچه ارومیه اقدام شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه ارتفاع دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته ۳۲ سانتیمتر کاهش یافته است، گفت: این دریاچه نفس های آخر خود را می کشد.

به گزارش ایلنا، نادر قاضی پور در اخطار اصل ۵۰ قانون اساسی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی حفاظت محیط زیست باید از روند رو به رشدی برخوردار باشد و وظیفه تلقی می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به لاریجانی گفت: شما در مجلس هشتم چند بار زحمت کشیدید و طرح های فوریتی هم از سوی نمایندگان برای احیای دریاچه ارومیه تصویب شد امروز که من صحبت می کنم ارتفاع دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته ۳۲ سانتیمتر کاهش یافته و آخرین نفس های خود را می کشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از حضرتعالی به عنوان رئیس مجلس و حامی قانون که قبلا هم از مصوبات مجلس دفاع کردید می خواهیم برای احیای دریاچه ارومیه با توجه به این که سال گذشته دو جلسه تخصصی در این راستا انجام دادیم و دستورات خاصی صادر کردید و همچنین در بودجه ۹۲ مبلغ ۸۶۰ میلیارد تومان برای این امر اختصاص دادیم، تشکیل جلسه مجدد دهید تا سریعا نسبت به احیای دریاچه ارومیه اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز