خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

متروی اصفهان بعد از 20 سال به نتیجه ای نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۸۰

از معضلات مهم در کشور این است که برای شروع و پایان طرح های عظیم کشور از جمله مترو اصفهان عزم ملی وجود ندارد.

ایلنا: رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این که برای آغاز و پایان پروژه های عظیم در کشور عزم ملی وجود ندارد، گفت: ۲۰ سال است پروژه مترو اصفهان به جایی نرسیده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین احمد سالك كاشانی با اشاره به تعویق این طرح به دلایل مختلف از جمله تغییر مدیریت و ساخت وساز، گرانی و تورم و مشکلات پی در پی بهره برداری، افزود: از معضلات مهم در کشور این است که برای شروع و پایان طرح های عظیم کشور از جمله مترو اصفهان عزم ملی وجود ندارد.

وی یادآور شد: ۱۱ کیلومتر از مترو اصفهان از ایستگاه پاسداران تا میدان شهدا ریل گذاری شده اما به دلیل کمبود اعتبارات هنوز این خط راه اندازی نشده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از اظهار نظردرباره زمان راه اندازی مترو اصفهان خودداری کرد و گفت: برای جبران کمبود بودجه قطار شهری اصفهان در سال ۹۲ مجلس رقم قابل توجهی تصویب کرده بنابراین امیدوارم ۱۱ کیلومتر مترو اصفهان هر چه سریعتر با تلاش و همت مسوولان به بهره برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز