خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس دانشگاه تربیت مدرس به رئیس‌جمهور منتخب

کد خبر : ۸۲۴۸۴

ملت ایران بار دیگر در راستای تبعیت از ولی امر مسلمین حماسه‌ای پرشور آفرید و نشان داد که ملتی مقاوم، صبور، فهیم و ولایتمدار بوده و در دفاع از نظام اسلامی، مصمم و بانشاط می ایستند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور منتخب، ضمن تبریک انتخاب وی تأکید کرد: ملت ایران بار دیگر در راستای تبعیت از ولی امر مسلمین حماسه‌ای پرشور آفرید و نشان داد که ملتی مقاوم، صبور، فهیم و ولایتمدار بوده و در دفاع از نظام اسلامی، مصمم و بانشاط می ایستند.

به گزارش ایلنا، بیژن رنجبر رئیس دانشگاه تربیت مدرس طی نامه ای خطاب به حجت الاسلام حسن روحانی، حماسه سیاسی بزرگ ملت در 24 خرداد را به محضر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

در نامه دکتر رنجبر خطاب به رئیس جمهور منتخب آمده است: بحمدا... ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی مانند همیشه، بار دیگر در راستای تبعیت از ولی امر مسلمین (مدظله العالی) حماسه ای پرشور و پرصلابت را آفریدند و نشان دادند که ملتی عاشورایی، غیور، مقاوم، صبور، فهیم و ولایتمدار بوده و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصمم و مقتدرانه و بانشاط می ایستند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در نامه خود افزوده است: اینجانب به نمایندگی از خانواده دانشگاه تربیت مدرس توفیق خلق این حماسه سیاسی را به ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله‏العالی) و حضرتعالی بعنوان منتخب مردم بزرگ ایران صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق خدمت صادقانه و خالصانه حضرتعالی و رقبای شما را که رفقای آن برادر عزیز می‏باشند در رفع مشکلات مردم و کشور و تحقق آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی از خداوند تبارک و تعالی آرزو و مسألت دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز