خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک استاندار البرز به اعضای منتخب شوراهای اسلامی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۸۱

منتخب مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با راهبردهایی از جنس تدبیر و امید، باید بستری مناسب برای باز گردن گره اقتصادی کشور فراهم کند/ قدردان حمایت همه جانبه مردم از نظام و انقلاب باشیم/ گره اقتصاد را باید با وحدت و همدلی باز کنیم.

ایلنا: استاندار البرز با تبریک به منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: رسالت مسئولان با تحقق «حماسه سیاسی» سنگین‌تر از گذشته شذه است.

به گزارش ایلنا در کرج، اصغر عربیان با بیان این مطلب «حماسه سیاسی» از سوی ملت شهیدپرور ایران اسلامی را رسالتی سنگین برای مسئولان نظام و انقلاب یاد کرد و اظهار داشت: در پیام راهبردی مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری که از امسال به عنوان سال «حماسه سیاسی» و «حماسه اقتصادی» یاد کردند، رسالت و مسئولیت مردم و مسئولان را در راستای تحقق این سال سنگین تر از گذشته می کند.

وی افزود: در این راستا مسئولیت مدیران و مسئولان نظام بیش از مردم است چراکه مردم با حضور حماسی خود بار دیگر پشتیبانی تمام قد خود را از نظام و انقلاب با حضور چشمگیر در پای صندوق های رای به منصه ظهور رساندند. بنابراین امروز جنس خدمتگزاری به مردم باید تفاوت چشمگیری نسبت به سالهای گذشته داشته باشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان حمایت همه جانبه مردم از نظام و انقلاب باشند، خاطر نشان کرد: «حماسه سیاسی» در انتخابات 24 خرداد 92 یادآور این است که باید تمامی هم و غم خود را برای پاسداری از خون شهدا و خدمتگزاری صادقانه به مردم مدنظر قرار دهیم.

استاندار البرز تصریح کرد: «حماسه سیاسی» با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای محقق شد تا مسئولان با فراهم کردن بسترهای لازم زمینه تحقق «حماسه اقتصادی» را فراهم کنند.

به گفته عربیان با پایان یافتن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فصل «حماسه سیاسی» به پایان رسید و باید با عزمی جزم و برنامه ریزیهای اصولی در راستای تحقق «حماسه اقتصادی» گام برداریم.

وی منتخب مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با راهبردهایی از جنس تدبیر و امید، بستری مناسب برای باز گردن گره اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: بر اساس قول ها و وعده های منتخب جدید مردم مبنی بر کاهش مشکلات اقتصادی باید به سمتی حرکت کنیم که در سایه وحدت و همدلی زمینه های عملیاتی شدن طرح ها و اهداف دولت جدید برای کاهش این مسائل فراهم شود.

عربیان یادآور شد: تحریم ها و تهدیدهای دشمنان نظام و انقلاب هزینه ای بود که ملت ایران با اقتدار و صلابت از پس آن برآمد. هم اکنون زمان آن رسیده است تا با آسیب شناسی حوزه های اقتصادی و مدیریت منابع بتوانیم در پایان سال کارنامه ای درخشان همچون «حماسه سیاسی»، «حماسه اقتصادی» را به منصه ظهور برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز