خبرگزاری کار ایران

مسئولان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی با امام جمعه شیراز دیدار کردند

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۳۵

مسئولان ستاد انتخاباتی و اعضای شورای سیاست گذاری ستاد های انتخاباتی دکتر حسن روحانی با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار کردند.

شیراز - ایلنا: مسئولان ستاد انتخاباتی و اعضای شورای سیاست گذاری ستاد‌های انتخاباتی دکتر حسن روحانی با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، عضو ارشد شورای سیاست گذاری ستاد‌های انتخاباتی رییس جمهور منتخب، ضمن اعلام این خبر افزود: مسئولان ستاد‌های انتخاباتی دکتر روحانی و اعضای شورای سیاست گذاری این ستاد‌ها در این دیدار با ارائه گزارشی عملکرد خود را به سمع و نظر آیت الله ایمانی رساندند.

سیدمیر اعظم هاشمی افزود: امام جمعه شیرازدر این دیدار ضمن تبریک به مقام معظم رهبری و مردم به مناسبت حضور پرشور در عرصه انتخابات یازدهم و انتخاب دکتر حسن روحانی گفت: امیدواریم آقای روحانی از همه ظرفیت‌های کشور برای حل مشکلات استفاده کند.

هاشمی افزود: آیت الله ایمانی در این دیدار تاکید کرد که دولت آینده باید با بهره جستن از پتانسیل مدیران توانمند عقب ماندگی‌های فارس را جبران کند..

این عضو شورای سیاست گذاری ستاد‌های انتخاباتی دکتر روحانی در استان فارس افزود: مسئولان ستاد‌های انتخاباتی رییس جمهور منتخب نیز ضمن تبریک به امام جمعه شیراز، به خاطر خلق حماسه سیاسی توسط مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از نیروهای انتظامی و امنیتی که نظم و امنیت مراسم سخنرانی دکتر روحانی در شیراز و همچنین انتخابات رابرقرار کردند تشکر نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز