خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار زنجان:

48 درصد آراء مردم استان زنجان به حسن روحانی اختصاص داشت

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۹

از 583 هزار و 937 آراء صحیح مردم استان زنجان، 281 هزار و 792 رای یعنی 48 درصد به حسن روحانی اختصاص داشت.

زنجان ـ ایلنا: معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: استان زنجان میانگین مشارکت ۸۱. ۵ درصدی در این انتخابات داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فیروز احمدی معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان امروز (۲۷ خرداد) در جمع عوامل انتخاباتی استان زنجان به شکوه و عظمت مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: این حضور حماسه سیاسی سال را محقق کرد.

وی با اشاره به اینکه در روز ۲۴ خرداد آرزوی رهبری در مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای متجلی شد، ادامه داد: این حضور جهان را به شگفتی واداشت و به دشمنان این نظام ثابت کرد که مردم ایران همواره پیرو ولی فقیه و انقلاب هستند.

این مقام مسئول انتخابات را الگوی مردم سالاری دینی و به رخ کشیدن برند جدید در مناظرات تلویزیونی عنوان کرد و اظهار داشت: در این روز خبرنگاران بیگانه با دست خالی و با اعتراف به اینکه مردم ایران شکست ناپذیر هستند به کشور‌هایشان بازگشتند.

وی به مشارکت مردم استان زنجان در این دوره از انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: استان زنجان میانگین مشارکت ۸۱. ۵ درصدی در این انتخابات داشت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از مجموع ۷۰۹ هزار و ۵۴۶ نفر افراد واجد شرایط در پای صندوق‌های رای، ۵۸۳ هزار ۹۳۸ رای در استان جمع آوری شده است.

به گفته احمدی از این تعداد ۲۸۱ هزار و ۷۹۲ رای از آن روحانی با ۴۸ درصد، ۱۰۶ هزار و ۵۸۳ رای از آن قالیباف با ۱۸ درصد، ۷۰ هزار و ۷۸۲ رای از آن جلیلی با ۱۲ درصد، ۴۹ هزار و ۶۳۸ رای از آن رضایی با ۸ درصد، ۴۲ هزار و ۵۲۴ رای از آن ولایتی با ۷ درصد و ۹ هزار و ۲۴۰ رای از آن غرضی با ۱. ۵ درصد بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهرستان ماهنشان با ۹۶. ۵ درصد مشارکت در انتخابات بالا‌ترین حضور را در استان به خود اختصاص داده است، یادآور شد: شهرستان طارم با ۹۵. ۸ درصد، خدابنده با ۹۳. ۴۸ درصد، ایجرود با ۹۳. ۴ درصد، ابهر با ۸۱. ۵ درصد، زنجان با ۷۵. ۳ درصد و خرمدره با ۷۴. ۴ درصد در جایگاه‌های بعدی این مشارکت قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز