خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر شرق تهران:

کارگران کارخانه آزمایش ۹ ماه حقوق نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۶

چکیده: «کارخانه آزمایش که یکی از برندهای باسابقه و قدیمی در صنعت لوازم خانگی کشور است ۹ ماه از حقوق معوقه ۱۰۰ کارگر خود را پرداخت نکرده است.»

 دبیر خانه کارگر شرق تهران از تعویق ۹ ماه حقوق کارگران کارخانه آزمایش خبر داد و گفت: این واحد تولیدی به دلیل آنکه تولیدات آن در یکسال گذشته به حداقل رسیده است توانایی پرداخت حقوق کارگران خود را ندارد.

«علی اکبر عیوضی» با اعلام خبر فوق به ایلنا گفت: کارخانه آزمایش در شرق تهران که یکی از برندهای باسابقه و قدیمی در صنعت لوازم خانگی کشور است ۹ ماه از حقوق ۱۰۰ کارگر خود را پرداخت نکرده است.
او مشکلات این واحد تولیدی را ناشی از سوء مدیریت عنوان کرد و افزود: پنچاه درصد از مشکلات این کارخانه مربوط به مشکلات اقتصادی حاصل از تورم است و مابقی آن از سوء مدیریت و ناسازگاری شرکا، نشأت می‌گیرد.
به گفته وی از مجموع  یک هزار و صد کارگری که درسالهای گذشته در این کارخانه فعال بوده‌اند، امروزه فقط صد کارگر در این کارخانه باقی مانده‌اند.
این فعال کارگری در خاتمه، با بیان اینکه این کارگران با سوابق ۲۰ سال خدمت در آستانه بیکاری هستند افزود: حمایت دولت از این بخش خصوصی می‌تواند مانع تعطیلی کارخانه و بیکاری کارگران‌اش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز