خبرگزاری کار ایران

مسئولین ورزش دروغ گفتند؛

احسان حدادی: چوب لای چرخ من گذاشتند/وطن‌فروش نیستم

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۲

اصلا تصمیم ندارم برای ایران مسابقه بدهم؛ قبلا هم اعلام کرده‌ام. خیلی‌ها شاکی شدند و گفتند این کار وطن‌فروشی است ولی من که نگفتم برای کشور دیگری مسابقه می‌دهم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک که روز گذشته از آمریکا برگشته همچنان بر حرف خود که برای ایران پرتاب نخواهد کرد، پایبند است.

به گزارش ایلنا، احسان حدادی گفت: با مدال نقره لیگ الماس برگشتم و رکوردی معادل 64.12 را در این تورنمنت زدم. مسابقات خیلی خوبی بود. در یک مسابقه دوم، در یک مسابقه سوم و در یک مسابقه هم در آمریکا قهرمان شدم.

حدادی متذکر شد: شرایط اصلا خوب نیست. فقط برای خودم در مسابقات شرکت کرده بودم. مسابقات شخصی بود و توانستم در لیگ الماس 3 امتیاز بگیرم که برای من بسیار خوب بود. مرحله بعدی این مسابقات چند ماه دیگر در پاریس برگزار خواهد شد که در تمام مراحل شرکت می‌کنم و نتیجه خوبی می‌گیرم تا پول‌هایی را که در این چند وقته خرج کرده‌ام بتوانم برگردانم.

وی درخصوص اینکه چرا تصمیم بر مسابقه ندادن برای کشور ایران گرفته؟ گفت: اصلا تصمیم ندارم برای ایران مسابقه بدهم. قبلا هم این را اعلام کرده‌ام. خیلی‌ها شاکی شدند و گفتند این کار وطن‌فروشی است ولی من که نگفتم برای کشور دیگری مسابقه می‌دهم. علت آن هم این است که شرایط اینگونه باشد مسابقه نخواهم داد. از ته دلم این حرف را زدم و بسیار هم سنجیده بود.

حدادی در ادامه افزود: این‌گونه بسیار راحت هستم و استرسی ندارم و اگر هم مقامی نیاورم و یا حتی مقامی هم بیاورم برای خودم است. من از مسئولین ورزش فقط مربی و ماساژور و اردو خواستم که هیچ‌کدام را برایم فراهم نکردند و فقط چوب لای چرخ من گذاشتند تا این امکانات در اختیار من نباشد.

حدادی در پایان اضافه کرد: همه دروغ گفتند. من هیچ‌وقت آنها را نخواهم بخشید. اگر هم لازم شد حتما افشاگری می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز