خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خبر داد؛

برگزاری نهمین همایش بین‌المللی «دکترین مهدویت» در تهران

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۱

در این همایش که به میزبانی موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) برگزار می‌شود، مدعوانی از جهان اسلام و اقشار مختلف اجتماعی با ارائه سخنرانی و مقالات در آن شرکت و حضور فعالی دارند.

ایلنا: معاون اجتماعی نیروی انتظامی از برگزاری نهمین همایش بین‌المللی «دکترین مهدویت» در تیر امسال و با مشارکت ناجا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سعید منتظر المهدی با بیان اینکه در حال حاضر بایستی فرهنگ مهدویت را بیش از پیش در جامعه نهادینه کرد، گفت: پژوهشکده مهدویت به عنوان نهادی حوزوی برای شناخت نقش موثر و زیربنایی آموزه مهدویت در حیات فرهنگی جامعه و ترویج رسالت منتظران امام عصر (عج)، اقدامات گسترده‌ای را در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری نهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با حمایت و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای دولتی، غیر دولتی در تهران گفت: در این همایش که به میزبانی موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) برگزار می‌شود، مدعوانی از جهان اسلام و اقشار مختلف اجتماعی با ارائه سخنرانی و مقالات در آن شرکت و حضور فعالی دارند.

منتظرالمهدی با تأکید بر اینکه معاونت اجتماعی ناجا به عنوان نماینده این سازمان در نهمین همایش دکترین مهدویت حضور فعالی دارد، گفت: با تمام امکانات مادی و معنوی از این همایش حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه آسیبهای اجتماعی قرن اخیر در جنب سالن برگزاری همایش، مشارکت مالی و ساخت تندیس و هماهنگی با رسانه ملی برای پوشش کامل خبری از دیگر اقداماتی است که ناجا در این زمینه انجام خواهد داد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خاطر نشان ساخت: انجام تبلیغات می‌دانی و فضاسازی همایش، مشارکت در تآمین محتوای آموزش همگانی بسته‌های فرهنگی همایش و درج اخبار و اطلاعات همایش در سایتهای خبری و اطلاع رسانی به عموم مردم از دیگر موارد حمایتی و همکاری ناجا در این همایش بین‌المللی است.

منتظر المهدی تصریح کرد: هماهنگی تسهیل ورود و خروج میهمانان خارجی از فرودگاه امام (ره)، هماهنگی پلیس راهور برای تسهیل تردد میهمانان به محل برگزاری همایش و کنترل ترافیک، همکاری برتی خودروهای جمعی برای تردد، از دیگر پشتیبانی‌های مهم ناجا از نهمین همایش بین المللی «دکترین مهدویت» در تیر امسال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز