خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مركزی خانه كشاورز درگفت‌گو با ایلنا:

روحانی نگاهی عمیق و ریشه‌ای به كشاورزی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۲۷

برخی افراد دید سطحی به امور دارند ولی روحانی قصد افزایش تولید و محدود كردن واردات را دارد.

بعضی افراد به امور سطحی نگاه می كنند ولی به نظر می‌رسد روحانی با سخنانی كه مطرح كرده جزو افرادی باشد كه  مسایل را عمیق‌ می‌نگرد.

محمد میرمحمدی عضو شورای مركزی خانه كشاورز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص رییس جمهوری جدید اظهار داشت: با توجه به سوابق و نوع دیدگاهی كه رئیس‌جمهور منتخبمان از خود نشان داده برداشت ما این است كه وی به كشاورزی به عنوان یكی از مسایل اقتصادیی كه امنیت غذایی را تضمین می كند، نگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

میرمحمدی افزود: برخی افراد دید سطحی به امور دارند ولی روحانی از خود شخصیتی با دیدی عمیق را به نمایش گذاشته  كه قصد افزایش تولید و محدود كردن واردات را دارد.

وی در خصوص واردات كشاورزی در آینده ادامه داد: روحانی به واردات بی رویه محصولات كشاورزی و میوه در همین ابتدای كار به شدت انتقاد دارد و بر كاهش واردات، تولید و افزایش اشتغال كه می‌تواند بنیه استقلال ملی را تقویت كند، تاكید كرده است كه امید است به حرفهای خود جامع عمل بپوشاند.

میر محمدی نگاه خانه كشاورز را به هردولت نگاهی یاری رسان و تعاملی دانست و افزود: انعكاس مطالبات و حقوق كشاورزان، اعمال راهكارها و نظرات برای از بین بردن مشكلات كشاورزی و كشاورزان از اهداف و وظایف اصلی خانه كشاورز است.

وی در آخر تعامل و همكاری با دولت جدید را بیش از پیش خواستارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز