خبرگزاری کار ایران

حسن روحانی در همدان بیش 50 درصد رای داشت

کد خبر : ۸۲۲۹۴

451 هزار و 810 نفر به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با بیش از 50 درصد آرا رای داده‌اند.

ایلنا-همدان: جانشین ستاد انتخابات استان همدان، تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان را یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۷۷۲ نفر اعلام و گفت: ۸۹۱ هزار و ۵۷۷ نفر از مردم استان همدان در روز ۲۴ خرداد رای داده‌اند.

به گزارش ایلنا از همدان، مهدی فتحیان نسب، جانشین ستاد انتخابات استان همدان، در جمع خبرنگاران گفت: استان همدان داری ۹ شهرستان و ۲۵ بخش است که انتخابات را به خوبی برگزار کردند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۴۱۶ شعبه اخذ رای در استان برای دریافت آرای مردم در روز ۲۴ خرداد فعالیت داشتند، اضافه کرد: در این روز ۹۲۴ هزار و ۲۳۱ نفر از مردم این استان در انتخابات شرکت کردند.

وی، واجدین شرایط رای دادن را یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۷۷۲ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۸۹۱ هزار و ۵۷۷ نفر رای صحیح داده‌اند.

جانشین ستاد انتخابات استان همدان گفت: از این تعداد در استان، ۴۵۱ هزار و ۸۱۰ نفر به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با بیش از ۵۰ درصد آرا رای داده‌اند.

فتحیان نسب اضافه کرد: محمد باقر قالیباف ۱۳۹ هزار و ۸۶۵ رای، سعید جلیلی ۱۳۸ هزار و ۴۱۴ رای، محسن رضائی ۸۰ هزار و ۳۴۰ رای، علی اکبر ولایتی ۶۹ هزار و ۷۷۰ رای و سیدمحمد غرضی ۱۱ هزار و ۳۷۸ رای را به خود اختصاص دادند.

وی، تعداد اخذ رای در شهرستان تویسرکان را ۶۰ هزار و ۷۷ رای، رزن ۶۰ هزار و ۳۲۹ رای، اسداباد ۵۶ هزار و ۸۵۱ رای، بهار ۷۰ هزار و ۱۵ رای، فامنین ۲۳ هزار و ۱۴۵ رای، کبودراهنگ ۷۷ هزار و ۷۷۶ رای، ملایر ۱۴۱ هزار و ۴۷۹ رای و نهاوند را ۱۰۵ هزار و ۴۸۸ رای عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز