خبرگزاری کار ایران

جلالی در نشست شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت:

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به دنبال تعامل با رئیس‌جمهور منتخب است

کد خبر : ۸۲۲۹۱

این فراکسیون بهترین مسیر را تعامل با رئیس جمهور منتخب مردم و دولت وی می‌داند و طبیعی است در دور جدید باید به سمت همدلی و تعامل حرکت کرد تا حماسه اقتصادی شکل گرفته و مشکلات مردم حل شود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه انتخابات ۲۴ خرداد و حماسه مردم ایران دنیا را شگفت‌زده کرد، گفت:‌ این فراکسیون بهترین مسیر را تعامل با رئیس‌جمهور منتخب مردم و دولت وی می‌داند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس صبح امروز (دوشنبه 27 خرداد) با حضور اکثریت اعضا و حضور لاریجانی رئیس مجلس و سید محمد حسن ابوترابی فرد و محمدرضا باهنر، ‌نواب رئیس مجلس شورای اسلامی تشکل شد.

در ابتدای این جلسه کاظم جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از مشارکت مردم در عرصه انتخابات روز 24 خرداد ماه و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی تقدیر و تشکر کرد و این پیروزی را به دکتر روحانی منتخب ملت که اکثریت آرا مردم ایران را کسب کرد، تبریک گفت.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در این نشست افزود: انتخابات 24 خرداد و حماسه مردم ایران دنیا را شگفت‌زده کرد و عملا فضا و ظرفیت جدیدی برای کشور فراهم کرد، چراکه حتی دشمنان ایران به آزادی دموکراتیک و باشکوه برگزار کردن انتخابات ایران اذعان کردند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ادامه داد: این فراکسیون بهترین مسیر را تعامل با رئیس جمهور منتخب مردم و دولت وی می‌داند و طبیعی است در دور جدید باید به سمت همدلی و تعامل حرکت کرد تا حماسه اقتصادی شکل گرفته و مشکلات مردم حل شود.

در ادامه این جلسه اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نظرات خود را درباره مسائل روز و انتخابات ریاست جمهوری مطرح کردند.

در پایان این جلسه لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک به مناسبت حضور مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی بر تعامل مجلس با رئیس جمهور منتخب و دولت وی تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز