خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

اصلاح‌طلبان بدون تبلیغات در انتخابات شورا پیروز شدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۶۹

جبهه اصلاح طلبان در حالی در انتخابات شورای شهر تهران پیروز شد که نامزدهای اصلی رد صلاحیت شده بودند و ما ضمن حضور با لیست دوم جبهه اصلاح طلبان بدون هیچ امکانات تبلیغاتی در عرصه انتخابات شورای شهر وارد شده بودیم.

ایلنا: سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: جبهه اصلاح طلبان در حالی در انتخابات شورای شهر تهران پیروز شد که نامزدهای اصلی رد صلاحیت شده بودند و ما ضمن حضور با لیست دوم جبهه اصلاح طلبان بدون هیچ امکانات تبلیغاتی در عرصه انتخابات شورای شهر وارد شده بودیم.

حمید قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت:‌در جلسه جبهه اصلاحات موضوع انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری مورد بحث قرار گرفت و از حضور حماسی مردم و مشارکت بالای آنها در انتخابات و همچنین رای آنان به نامزدهای مورد حمایت جبهه اصلاح طلبان در شورای شهر و ریاست جمهوری تقدیر و تشکر شد.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همچنین به جشن خودجوش مردم در سراسر کشور پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم به صورت خودجوش در پی پیروزی عقلانیت و اعتدال گرایی در کشور که نماد آن آقای روحانی است نشان دادند که رویکردشان چگونه است.

وی ادامه داد: یک روح جمعی در سراسر کشور به صورت واحد جریان دارد. شعارها و پیام‌های مردم که در این جشن به صورت خودجوش ارائه می شد باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

قزوینی همچنین از درایت نیروی انتظامی برای اجازه برگزاری جشن خودجوش مردم تشکر کرد و افزود: بدون شک اگر اینگونه درایت‌ها بیشتر خرج شود بسیاری از اتفاقات تلخ گذشته تکرار نمی‌شود و امیدواریم این رویکرد خردورزانه همچنان جاری باشد.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه لیست اصلاح طلبان توانست اکثریت کرسی‌های شورای شهر را در اختیار خود قرار دهد، اظهار کرد: پیروزی اصلاح‌طلبان در شورای شهر نشان می‌دهد که رویکرد مردم نسبت به احزاب چیست و اثبات می‌کند که پول و تبلیغات چندان در پیروزی موثر نیست.

قزوینی ادامه داد: جبهه اصلاح طلبان در حالی در این انتخابات پیروز شد که نامزدهای اصلی رد صلاحیت شده بودند و ما ضمن حضور با لیست دوم جبهه اصلاح طلبان بدون هیچ امکانات تبلیغاتی در عرصه تبلیغات شورای شهر ورود کرده بودیم.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: خوشبختانه مردم با توجه به برنامه‌های نامزدها و جریان اصلاح طلبان اقبال خوبی از لیست ائتلاف اصلاح طلبان کردند که جای تبریک به مردم خردمند کشورمان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز