خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد در جلسه هیئت دولت:

اقداماتی که در این 8 سال در بخش تولید انجام شده، بی‌نظیر است

کد خبر : ۸۰۸۸۸

برای اولین بار در تاریخ کشور طی 8 سال گذشته حلقه مدیریت به روی توده‌های مردم باز شد و در این دولت هیچ ‌کس با پشتیبانی سیاسی و بخاطر وابستگی به دسته‌جات و باندهای قدرت و ثروت حضور نیافته است.

رئیس‌جمهور گفت: برای اولین بار در تاریخ کشور طی 8 سال گذشته حلقه مدیریت به روی توده‌های مردم باز شد و در این دولت هیچ ‌کس با پشتیبانی سیاسی و بخاطر وابستگی به دسته‌جات و باندهای قدرت و ثروت حضور نیافته است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیات دولت و مراسم اعطای نشان دولتی، با تبریک میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) اظهار داشت: مجموعه‌ای که در دو دولت نهم و دهم گردهم جمع شدند، کسانی بودند که انگیزه‌های اصلی حرکت، زندگی و مسئولیت پذیریشان تلاش در راه آرمان‌ها بوده است.

احمدی‌نژاد گفت: اگر کسی به آرمان‌های بلند انقلاب متعهد نباشد، نمی‌تواند مسئولیت‌پذیر بوده و به صورت شبانه‌روزی تلاش کند و خسته نشود.

رییس‌جمهور گفت: در دو دوره اخیر بیش از 30 عنوان کار برجسته و بسیار بزرگ آغاز شده است، گفت: برای اولین بار در تاریخ کشور طی 8 سال گذشته حلقه مدیریت به روی توده‌های مردم باز شد و در این دولت هیچ‌کس با پشتیبانی سیاسی و بخاطر وابستگی به دسته‌جات و باندهای قدرت و ثروت حضور نیافته است.

رییس‌جمهور به گسترش،افزایش و تقویت بخش تولید در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: به رغم همه حرف‌های سیاسی و غیرسیاسی که به صورت دانسته یا نادانسته در خصوص عدم توجه دولت به تولید مطرح می‌شود، اقداماتی که در این دوره در بخش تولید انجام شده، بی‌نظیر است.

احمدی‌نژاد افزود: برای اولین بار در تاریخ ایران، دولتی سرکار آمد که توده‌های وسیع مردم حامی آن بوده اما اشراف، مخالف آن هستند.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: همدلی، همبستگی، کار برای خدا و خدمت برای خدا، در ذات خود پیروزی به دنبال دارد و دولت در این مسیر در حرکت بوده است.

رییس جمهور در این مراسم به محسن خلیلی عراقی از پیشکسوتان عرصه صنعت نشان کار و تولید اعطا کرد محسن خلیلی عراقی پیشکسوت صنعت ایران و مردی است که 60سال در عرصه کارآفرینی و مدیریت صنعتی،فعال بوده و یکی از فعال ترین اعضای هیات نمایندگان تهران و بنیان گذار شرکت بوتان واسطوره صنعت ایران است. رییس جمهور همچنین با اعطای نشان دولتی به محمدرضا رحیمی و شماری از همکاران وی از تلاش های آنان تجلیل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز