خبرگزاری کار ایران

خوردن آب مجاز است؛

بهمن طالبی: فرار از تشک در حالت خطر 2 امتیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۶۱

با توجه به استعلام صورت گرفته خوردن آب و استفاده از حوله نمدار در مسابقات کشتی مجاز است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت: با توجه به استعلام صورت گرفته خوردن آب و استفاده از حوله نمدار در مسابقات کشتی مجاز است.

به گزارش ایلنا، بهمن طالبی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه قوانین قبلی و فعلی اعلام شده از سوی فیلا دچار ابهاماتی بود برخی از این شبهات را از فیلا استعلام کردیم که پاسخ مورد نظر برای ما ارسال شد.

وی ادامه داد: در نامه ارسالی که توسط استان دزدیک نایب رئیس فیلا ارسال شده، آمده که خوردن آب و استفاده از حوله نمدار در زمان استراحت مسابقات کشتی مجاز می باشد.

داور المپیکی کشتی ایران تصریح کرد: همچنین وقتی که یک کشتی‌گیر از تشک فرار می‌کند، در حالت عادی یک امتیاز و یک اخطار و در حالت خطر دو امتیاز و یک اخطار به کشتی‌گیر مهاجم تعلق می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر کشتی‌گیر در یک مسابقه دو فن 3 امتیازی و یا یک فن 5 امتیازی بزند برنده کل مسابقه است به شرطی که حریف وی صاحب امتیاز نشده باشد، بطور مثال اگر پس اجرای دو فن 3 امتیازی، امتیاز دو کشتی‌گیر در مجموع 7 بر 4 شود مسابقه ادامه می‌یابد و پایان تایم با اختلاف 7 امتیاز اعلام می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز