خبرگزاری کار ایران

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت انتخابات 24 خرداد ماه

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۵۴

اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیانیه ای به مناسبت 24خرداد داد.

زنجان ـ ایلنا: ملت شریف و مقاوم جمهوری اسلامی ایران در آستانه حساس‌ترین زمان یعنی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قرار گرفته و حضور پرشور و انقلابی آحاد مختلف مردم در انتخابات، نقشه‌های دشمنان کوردل جمهوری اسلامی را ناکام خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنججان آمده است: امروز با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جبهه استکبار با وجود اعمال دسیسه ها و کارشنکی ها در عرصه های مختلف نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، نتوانست از سد پولادین اراده ملت بزرگ ایران که آن را وامدار خون هزاران شهید گلگون کفن این مرز و بوم می داند بگذرد.

24 خرداد ماه در حالی بار دیگر در ایران اسلامی شاهد برگزاری انتخابات خواهیم بود که با گذشت عمر کوتاهی از استقرار جمهوری اسلامی ایران، قریب به 34 حضور حماسی ملت به ثبت رسیده که این امر، حتی در دموکرات‌ترین حکومت‌های جهان نیز بی بدیل است.

امروز ملت بزرگ ایران در دهه چهارم انقلاب که به دهه پیشرفت و عدالت نام گرفته، بار دیگر اراده و ایمان راسخ خود را در آوردگاه بزرگ یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به عرصه ظهور خواهد رساند و با خلق حماسه سیاسی، برگ زرینی دیگر در تاریخ کشور رقم می زند.

بدون شک یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دوره انتخابات در ایران اسلامی است به نحوی که می‌توان تحقق حماسه اقتصادی را در گرو تحقق حماسه سیاسی در انتخابات دانست.

ملت شریف و مقاوم جمهوری اسلامی ایران در آستانه حساس‌ترین زمان یعنی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قرار گرفته و حضور پرشور و انقلابی آحاد مختلف مردم در انتخابات، نقشه‌های دشمنان کوردل جمهوری اسلامی را ناکام خواهد کرد.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان،ائمه جماعات و روحانیون و مبلغین، موسسات قرآنی مردمی، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان،تشکل های دینی و کانون های فرهنگی و تبلیغی استان زنجان ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم جهت شرکت دراین دوره از انتخابات، هم پای آحاد ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای و انتخاب فردی اصلح در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب افرادی متعهد، کارآمد و متخصص در انتخابات شوراهای اسلامی شهر، بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و با خلق حماسه سیاسی، عرصه را برای تحقق حماسه اقتصادی در کشور فراهم خواهند آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز