خبرگزاری کار ایران

پل رو گذر بزرگراه گمنام – کردستان فردا به بهره برداری می‌رسد

کد خبر : ۸۰۸۰۵

یکی از ویژگی های مهم و اساسی این پروژه حذف چراغ قرمز های سه تقاطع کردستان، کارگر و خیابان فتحی شقاقی، کاهش توقف حداقلی در ترافیک و در نهایت کاهش سطح آلاینده‌ها است.

ایلنا: شهردار منطقه 6 از اتمام مراحل پایانی پروژه بزرگراه گمنام – کردستان خبر داد و افزود: با توجه به اتمام عملیات عمرانی عرشه پل گمنام -کردستان تمامی بخش های این پروژه تکمیل شده و روز پنجشنبه بیست و سوم خرداد ماه این پروژه افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا،  فخرالدین سلیمانی، شهردار منطقه پس از اعلام این خبر گفت: با بهره برداری از این مسیر تردد در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید گمنام به کردستان شمال به طور مستقیم صورت خواهد گرفت.

شهردار منطقه 6 با بیان اینکه اجرای تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه گمنام-کردستان و گمنام - کارگر موجب کاهش بار ترافیکی در این مسیرها شده و با تکمیل این پروژه تمامی چراغ های راهنمایی این محدوده حذف خواهد شدگفت: با اتمام مراحل اجرایی شامل بتن ریزی عرشه،نصب قطعات پیش ساخته،عایق بندی و آسفالت پل، تکمیل مسیرهای دسترسی هم سطح زیر پل و همچنین کانیو بندی و جدول گذاری مسیرهای دسترسی هم سطح زیر عرشه و اجرای کفپوش مسیرهای پیاده رو این پروژه بطور کامل به اتمام رسیده و شاهد بهره برداری آن در 23 خرداد خواهیم بود.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از ویژگی های مهم و اساسی این پروژه حذف چراغ قرمز های سه تقاطع کردستان، کارگر و خیابان فتحی شقاقی، کاهش توقف حداقلی در ترافیک و در نهایت کاهش سطح آلاینده‌ها است.

شهردار منطقه 6 در پایان از صبر و بردباری شهروندان تهرانی و ساکنین منطقه جهت همراهی با مدیریت شهری در راستای احداث پروژه‌های عمرانی و اجتماعی منطقه به ویژه پروژه تقاطع های غیر همسطح گمنام – کردستان تشکر و قدر دانی كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز