خبرگزاری کار ایران

تعویض مدیر موفق اشتباه است؛

فریبا: فتح‌اله‌زاده را برگردانند و جیبش را پر پول کنند

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۰۰

سرمربی تیم مشخص نیست و مدیرعامل باشگاه هم استعفا داده است. از سوی دیگر در فصل نقل و انتقالات هستیم که مهم‌ترین مساله برای یک تیم است.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بلاتکلیفی برای تیم بزرگی مثل استقلال خیلی بد است.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: الان سرمربی تیم مشخص نیست و مدیرعامل باشگاه هم استعفا داده است. از سوی دیگر در فصل نقل و انتقالات هستیم که مهم‌ترین مساله برای یک تیم است.

وی افزود:‌ اگر فصل قبل استقلال قهرمان شد به دلیل یارگیری خوب در اول فصل و نیم فصل بود و اگر قرار باشد امسال نتواند یارگیری کند، دچار مشکل می‌شود. استقلال غیر از یارگیری، باید نیروهای خودش را هم حفظ کند چون 14 یا 15 بازیکن تیم قراردادشان تمام شده است.

وی در ادامه گفت: وزارت ورزش باید زودتر تکلیف استقلال را مشخص کند و از تیم حمایت کند. استقلال و پرسپولیس زیر پوشش وزارت ورزش هستند و وزارت ورزش نباید تنها اعضای هیات مدیره و مدیرعامل را تعیین کند بلکه باید هزینه کند و نقش پدرانه داشته باشد.

مربی فصل گذشته استقلال همچنین متذکر شد: پرسپولیس چون منبع درآمد دیگری دارد، مشکلی ندارد اما استقلال شرایط دیگری دارد. فتح‌اله‌زاده پارسال بودجه مربوط به خودش را تامین کرده و کار خودش را کرد و حالا وزارت ورزش باید حمایت کند چون با این بدهی‌ها و سخت‌گیری سازمان لیگ برای باشگاه‌های بدهکار کار خیلی سخت می‌شود.

فریبا همچنین خاطرنشان کرد: استقلال نماینده ایران در آسیا است و باید به چشم ملی به آن نگاه کرد، نه اینکه فقط به چشم یک باشگاه آن را دید.

وی در پایان افزود: در این شرایط تعویض مدیرعامل موفقی مثل فتح‌اله‌زاده صحیح نیست و هیچ جای دنیا اینطوری نیست. به نظر من عوض کردن یا قبول استعفای فتح‌اله‌زاده صحیح نیست بلکه باید او را برگردانند و جیبش را پر پول کنند تا بتواند کار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز