خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون شهردار تهران صورت گرفت؛

بهره داری از تقاطع‌های غیر همسطح کهریزک با جاده قدیم قم

کد خبر : ۸۰۷۶۴

از نظر قانون نباید هزینه‌ احداث این تقاطع‌ها را شهرداری تهران تقبل می‌کرد ولی این همسایگی با کهریزک ایجاب می‌کند که برای حفظ جان و امنیت شهروندان این اقدام را انجام دهیم.

ایلنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، گفت:‌ این پروژه‌ در حوزه استحفاظی کهریزک است ولی ساخت آن توسط شهرداری تهران صورت گرفت.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز با حضور مازیار حسینی معاون عمرانی شهرداری تهران، شهردار کهریزک و جمعی از اعضای شورای شهر کهریزک، تقاطع‌های غیر همسطح کهریزک با جاده قدیم قم به بهره‌برداری رسید.

مازیار حسینی در این مراسم با اشاره به اینكه این پروژه دو سال پیش آغاز شد، تصریح كرد:‌ این مسیر در جاده قدیم قم یکی از نقاط پر حادثه و پر تلفات در شهر تهران بو كه با بهره‌برداری از این تقاطع‌ها، امیدواریم که دیگر این حوادث تکرار نشود.

وی با اشاره به اینكه این پروژه‌ در حوزه استحفاظی کهریزک است ولی ساخت آن توسط شهرداری تهران صورت گرفت، افزود: به دلیل تصویب شورای شهر تهران ما این  پروژه را انجام دادیم. از نظر قانون نباید هزینه‌ احداث این تقاطع‌ها را شهرداری تهران تقبل می‌کرد ولی این همسایگی با کهریزک ایجاب می‌کند که برای حفظ جان و امنیت شهروندان این اقدام را انجام دهیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با اشاره به اینكه این پروژه رشد، توسعه، رفاه و سلامت منطقه را در بر خواهد داشت، گفت:  بعضی از کارشناسان با نگاه و خوی سیاسی اعلام می‌کنند که این همه پل، راه برای چه احداث شده‌اند؟ در صورتی که اولین قدم توسعه کشور و شهر، ساخت زیرساختها است و پیشرفتها توسعه یافته این قدم‌ها را برداشته‌اند و ما نیز باید با سرعت بیشتری زیرساختهای شهری را توسعه دهیم. راه محور توسعه است.

حسینی بیان داشت: اگر پل‌ها و بزرگراه‌ها را نداشته باشیم باید چگونه حرکت کنیم و این پروژه‌های عمرانی هستند که زیرساختهای شهر را توسعه می‌دهند.

معاون شهردار تهران اعلام كرد: بعضی از کاندیدای ریاست جمهوری یا شورای شهر به شکلی صحبت می‌کنند که انگار همه چیز در کشور سیاه است ولی در سال‌های گذشته، کشور رشد و توسعه غیرقابل تصوری داشته است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز