خبرگزاری کار ایران

استاندار اسبق همدان:

کناره‌گیری عارف به نفع روحانی عملی شجاعانه برای کشور بود

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۶۲

اصلاح‌أطلبان هشت سال پیش در انتخابات سال 84 اشتباه کردند و با عدم وفاق و اتحاد باختند امروز با تجربه آن اشتباه با ائتلاف عارف و روحانی به صورت واحد در انتخابات شرکت کردند.

ایلنا-همدان: استاندار اسبق همدان در همایش جوانان حامی حسن روحانی با بیان اینکه همه مردم از خرد و کلان مشکلات را در طول این هشت سال اخیر با پوست و استخوان خود لمس کردند اظهار داشت: کشور را به جایی رساندند که ما امروز به دنبال تحول اساسی هستیم.

علی‌اصغر زبردست، ادامه داد: اصلاح طلبان هشت سال پیش در انتخابات سال 84 اشتباه کردند و با عدم وفاق و اتحاد باختند امروز با تجربه آن اشتباه با ائتلاف عارف و روحانی به صورت واحد در انتخابات شرکت کردند.

استاندار اسبق همدان در ادامه با تشکر از اقدام کناره‌گیری عارف به نفع روحانی تصریح کرد: اقدام عارف در کناره‌گیری از انتخابات به نفع روحانی عملی شجاعانه و خیرخواهانه برای کشور بود و عارف در حالی کنار کشید که در خیلی از استان‌ها رأی خوبی داشت.

وی افزود: امید ما به انتخابات 24 خرداد ماه است و همه مردم وظیفه دارند که با حضور در انتخابات حماسه سیاسی را خلق کنند.

زبردست در ادامه با اشاره به اینکه اگر به دنبال تغییر و تحول وضعیت کنونی هستیم هیچ راهی جز حضور پررنگ در انتخابات نداریم بیان داشت: در طول هشت سال گذشته کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی عقب رفت و امروز مردم تشنه تغییر و تحول در عملکرد این هشت سال هستند.

وی اضافه کرد: روزی که خاتمی دولت را تحویل می‌داد رقم قابل توجهی در صندوق ذخیره ارزی داشتیم اما امروز که دولت بعدی روی کار می‌آید باید بدهی‌های دولت فعلی را پرداخت کند.

استاندار اسبق همدان در ادامه با بیان اینکه دولت فعلی به اندازه دولت خاتمی و هاشمی نفت فروخت، ابراز داشت: با شرایط فروش نفت کشور هر روز به عقب برگشت و در حوزه‌های سیاسی و دیپلماسی عملکرد موفقی نداشت.

وی اذعان کرد: استان همدان دارای استعدادهای بسیار قوی است و ما اگر بتوانیم از این ظرفیت‌ها و استعدادها به درستی استفاده کنیم استانی آباد خواهیم داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز