خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری اصفهان درگفتگو با ایلنا:

76 درصد مصوبات سه دوره سفرهای رئیس جمهور به استان اصفهان اجرایی شده است

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۵۳

معاون معاون عمرانی استانداری اصفهان از اجرایی شدن 76 درصد مصوبات سه دوره سفرهای استانی رئیس جمهور به استان اصفهان خبرداد

ایلنا – کاشان: معاون عمرانی استانداری اصفهان از اجرایی شدن 76 درصد مصوبات سه دوره سفرهای استانی رئیس جمهور به استان اصفهان خبرداد.

مهدی جمالی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا درکاشان با اعلام این خبر گفت: از 835 مصوبه سفر هیئت دولت به استان اصفهان طی سه سفر تاکنون 633 تا از این مصوبات که بالغ بر 76 درصد است اجرایی شده است.

معاون عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه از کل مصوبات سه دوره سفر رئیس جمهور به این استان تعداد 314 مصوبه که 38 درصد می باشد خاتمه یافته است.

جمالی نژاد از اجرایی شدن تعداد 25 مصوبه از کل 53 مصوبه مهر ماندگار در استان اصفهان خبرداد و گفت: این تعداد پروژه طبق برنامه زمان بندی پیشرفت داشته و درحال اتمام است.

وی همچنین از افتتاح بیش از 2 هزار پروژه با اعتباری بالغ بر 1245 میلیارد تومان در دهه فجر سال جاری در استان اصفهان خبرداد و گفت: حجم پروژه های به بهره برداری رسیده دردهه فجرسال جاری در این استان نسبت سالهای 90 و 91 به مراتب بیشتر است.

معاون عمرانی استانداری اصفهان با تاکید برعملیاتی نمودن بالای 80 درصد پروژ های مهرماندگار تا پیایان دولت دهم در استان اصفهان تصریح نمود: سعی می کنیم پروژه های مهر ماندگار در استان اصفهان را حتی المکان بالای 80 درصد آنها را عملیاتی کنیم تا بار زیادی برای دولت بعدی نداشته باشد و تنها 20 درصد این پروژه ها در دولت بعدی انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز