خبرگزاری کار ایران

همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه انتخابات:

زمزمه برادری در فرهنگسرای مهر کاشان شنیده می شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۹۴

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از برگزاری جشنی با عنوان "زمزمه برادری" همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در فرهنگسرای مهر خبر داد

ایلنا - کاشان: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری  کاشان از برگزاری جشنی با عنوان "زمزمه برادری" همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در فرهنگسرای مهر خبر داد.

مهدی نادعلی  در گفتگو با خبرنگارایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: این برنامه به منظور ارتقاء فرهنگ زیست شهری و سنتی با اتکاء بر مسائل دینی و مذهبی روزهای 21، 22 و 23 خرداد ماه سال جاری برگزار می شود و تلاش شده تا در جشن زمزمه برادری برنامه­هایی یکپارچه و در خور شأن شهروندان اجرا شود.

مدیر فرهنگسرای مهر نیز با اشاره به همزمانی جشن­های ماه شعبان امسال با انتخابات به تشریح برنامه­های جشن زمزمه برادری پرداخت.

محمد شفافی، اجرای موسیقی سنتی، مولودی خوانی، شعرخوانی، مسابقه حضوری و اهداء جوایز را از جمله مهم­ترین برنامه­های این جشن ذکر کرد.

وی یادآور شد:با توجه به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهردر جشن زمزمه برادری نمایش طنزی با عنوان حسین آقا کاندیدا می­شود به نویسندگی و کارگردانی محسن خسروی اجرا خواهد شد که در این نمایش حسین حداد به عنوان کاندیدای شورای شهر به بیان مباحث و معضلات موجود در مدیریت شهری می­پردازد.

مدیر فرهنگسرای مهر تصریح کرد: در جشن زمزمه برادری با توجه به میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) سخنرانان به معرفی اوصاف و ویژگی­های این سه شخصیت والای دینی می­پردازند.

به گفته وی، تقویت روحیه معنوی خانواده­ها، اعتلای معارف دینی، اشاعه و گسترش فرهنگ دینی از جمله اهداف برگزاری این جشن عنوان شده است.

گفتنی است: جشن زمزمه برادری از 21 تا 23 خرداد ماه به مدت 3 شب در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می­شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز