خبرگزاری کار ایران

از۲۴ خردادماه و به کارگردانی پگاه بختیاری؛

نمایش «آغاز» در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۴۷

این نمایش که از تاریخ ۲۴ خرداد ماه لغایت ۸ تیرماه درفرهنگسرای ارسباران به اجرای عموم در خواهد آمد، برگرفته از ۱۰ داستان کوتاه می‌نیمال است.

ایلنا: نمایش «آغاز» به کارگردانی پگاه بختیاری در تماشاخانه پارین روی صحنه می‌رود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، این نمایش نخستین تجربه حرفه‌ای بختیاری محسوب می‌شود و کارگردان در نمایش خود به سراغ موضوع «خیانت» رفته است.
این نمایش که از تاریخ ۲۴ خرداد ماه لغایت ۸ تیرماه درفرهنگسرای ارسباران به اجرای عموم در خواهد آمد، برگرفته از ۱۰ داستان کوتاه می‌نیمال است. این اثر در راستای ایجاد تئاتری است که از تکنیک‌ها و اهداف مینی مال برای رسیدن به اثری مینی‌مالیستی بهره گرفته است.

همچنین نمایش «آغاز»از موسیقی مینی‌مال بهره می‌گیرد تا همخوانی خوبی با فضای کلی و فرم اجرای نمایش داشته باشد.
عواملی که بختیاری را در اجرای این نمایش همراهی می‌کنند عبارتند از: بازیگران: سامان فرشیدنیا، هدیه آزاده، مهدی کمیلی و شارمین کوهی‌نژاد‌‌، آهنگساز: نیما بغدادی، طراح صحنه و لباس: پگاه بختیاری، مشاور و مجری لباس: نگین منصوری، طراح پوس‌تر و بروشور: سینا نورائی، اجرای موسیقی: روزبه شهسواری، عکاس: علی علیزاده، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: سینا نورائی، شایان ذکر است که این نمایش از تاریخ ۱ لغایت ۱۵ مرداد در تماشاخانه پارین، اجراهای خود را از سر خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز