خبرگزاری کار ایران

روی کاغذ شانسی در مکزیک نداریم؛

کریمی: نصر آزادانی دیگر نمی‌تواند جایی در تیم ملی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۲۷

نصرآزادانی گفت استخاره کردم خوب نیامده و به تیم ملی برنمی‌گردم. امروز هم آخرین روز اعلام اسامی به سفارت بود که دیگر به وی ویزا هم نخواهند داد.

 تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک با حضور 8 ورزشکار در خانه تکواندو در حال برگزاری اردو است. تکواندوکاران 19 تیرماه عازم مکزیک خواهند شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: تمرینات تیم های ملی طبق برنامه در حال پیگیری است و مشکل خاصی هم نداریم.

مرتضی کریمی ادامه داد: از امروز تمرینات چابکی و قدرتی را شروع خواهیم کرد. تمرینات به خوبی در حال پیگیری است و تکواندوکاران ملی پوش جوانان با انگیزه‌ای هستند و بعد از ماراتن سنگین اسپانیا و تونس و مسابقات انتخابی توانسته‌اند به اردو راه پیدا کنند. هم اکنون 8 نفر در اردو هستند که نصر آزادانی هم از تیم ملی خداحافظی کرد.

وی درخصوص نصرآزادانی متذکر شد: بهنام اسبقی را جایگزین وی کردیم. روز گذشته جلساتی درخصوص مشکلات وی داشتیم که به صحبت‌هایش گوش کردیم اما هیچ‌کدام قابل قبول نبود. دکتر تیم ملی از وی درصد چربی گرفت و سونوگرافی کرد و وی هیچ مشکلی برای وزن کم کردن نداشت. نصرهم گفت استخاره کردم خوب نیامده و به تیم ملی برنمی‌گردم. امروز هم آخرین روز اعلام اسامی به سفارت بود که دیگر به وی ویزا هم نخواهند داد.

کریمی درخصوص بهنام اسبقی که آیا توان جایگزینی نصرآزادانی را دارد یا خیر گفت: وی بازیکن جوانی است. در تیم ملی 5 بازیکن داریم که اصلا به اردوی تیم ملی دعوت نشده‌اند. حجی‌زواره و مردانی هم که با سابقه‌های تیم ملی هستند تاکنون تجربه مسابقات جهانی ندیده‌اند. من به آنها اعتقاد و اعتماد دارم. کارهای خارق‌العاده زیادی انجام خواهند داد.

کریمی در مورد آینده نصرآزادانی گفت: وی برای مسابقات مکزیک دیگر جایی در تیم ملی ندارد اما بزرگان دیگری مثل باقری‌معتمد، یوسف کرمی، نادریان، عبداللهی، و حتی خود نصر آزادانی در دوره‌های بعدی تیم ملی می‌توانند حضور داشته باشند.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه شانس تکواندو در مسابقات جهانی مکزیک چقدر است، اظهار داشت: اگر اسامی تیم ملی روی کاغذ نوشته شود هیچ شانسی در مکزیک نداریم ولی تیم قدرتمند و جوانی داریم که به خود اعتماد خاصی دارند. بسیار خوب تمرین کرده‌اند و اگرچه اسم و رسمی ندارند ولی ایرانی هستند و ایرانی‌ها همیشه کارهای فوق العاده انجام می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز