خبرگزاری کار ایران

نمایش «رابینسون کروزوئه» به تئاتر شهر می‌آید

کد خبر : ۸۰۶۰۹

در این نمایش سعی شده از ویژگی‌های بدنی بازیگران استفاده‌های ویژه شود و ریتم‌هایی با بدن بازیگران در قالب تکنیک Body Drama اجرا شود.

ایلنا: نمایش «رابینسون کروزوئه» به کارگردانی میلاد نیک‌آبادی در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نمایش، میلاد نیک آبادی نمایش «رابینسون کروزوئه» بعد از اجرا در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای اجرای عموم به سالن قشقایی تئاتر شهر می‌آید.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مردی با کشتی تجاری راهی دریا می شود و در راه گرفتار طوفان شده و کشتی سرنگون می شود و تمام سرنشینان آن می میرند و او نیز از جزیره ای سر در می آورد و در آنجا اتفاقاتی برایش به وجود می آید و...

گفتنی ست، این نمایش ضمن توجه بر مساله بحران اقتصادی و نیز تنهایی انسان قصد دارد در فرم اجرایی خود به زبان جدیدی دست یابد. در این نمایش سعی شده از ویژگی‌های بدنی بازیگران استفاده‌های ویژه شود و ریتم‌هایی با بدن بازیگران در قالب تکنیک Body Drama اجرا شود.

«رابینسون کروزوئه» برداشتی از رمانی به همین نام نوشتهٔ «دنیل دفو» است که توسط حمیدرضا نعیمی نوشته شده و بهرام افشاری، مجید نوروزی، علی حسین‌زاده، احمد محمد‌جواهری و مهرداد خانی به ایفای نقش می پردازند.

ضمنا میلاد نیک آبادی به همراه گلنار اکبری طراحی صحنه این نمایش را بر عهده دارند.

ازدیگر عوامل این نمایش می توان به حضور سعید تهرانی آهنگساز، گلناز اکبری طراح لباس، رضا خضرائی طراح نور، نوری الدین حیدری ماهر مدیر تولید، شبنم موتابی دستیار کارگردان و برنامه ریز، یحیی پاکدل طراح پوستر و بروشور، یوسف رستمی مدیر اجرا، هماهنگی و صحنه، فهمیه حکمت اندیش عکاس، فاطمه مولایی دستیار طراح لباس، سعیده محمدزاده منشی صحنه، قاسم غضنفری امور فنی و ساخت دکور و ایلیا شمس به عنوان روابط عمومی اشاره کرد.

همچنین نمایش «رابینسون کروزوئه» روز 28 خرداد 92 ساعت 19:30 در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز