خبرگزاری کار ایران

شورای فرهنگ عمومی استان البرز در خصوص انتخابات 24 خرداد بیانیه ای صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۰۵

به توفیق الهی و بر خلاف خواست و طراحی دشمنان، انتخابات 24 خرداد، فرصت بزرگ نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

ایلنا: شورای فرهنگ عمومی استان البرز در خصوص انتخابات 24 خرداد بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا در کرج در این بیانیه آمده است:

امام خامنه ای(مد ظله العالی): به توفیق الهی و بر خلاف خواست و طراحی دشمنان، انتخابات 24 خرداد، فرصت بزرگ نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

بار دیگر جهان نظاره گر ملت بزرگی است که در راه اقتدار و عزت خویش با صلابت و استوار، گام بر می دارد.

ملتی که با تکیه بر توفیقات الهی و با تکیه بر آموزه های اسلام ناب محمدی (ص)، فریاد آزادیخواهی و استقلال طلبی خود را در گوش خواب زده جهانیان طنین انداز کرد و مدال آزادگی و سرافرازی را بر سینه خویش حک نمود.

نیم قرن از آغاز نهضت اسلامی ایران با پرچمداری پیر جماران گذشته است. نهضتی که با اتکال به خدا شکل گرفت و بار دیگر موسی زمان، ندای توحید و آزادی انسانها و ملتها را از یوغ استبداد و ظلم، سرداد و این، دل بیدار و وجدان حق طلب ملت ایران بود که همپای جلودار خویش، آفاق و انفاس را درنوردید و خروش بیداری اسلامی آن، همچنان در کرانه هستی موج میزند.

34 سال از پیروزی این نهضت در میهن اسلامی مان گذشته است نهضتی که خواب ظالمان و ستم پیشگان جهان را برهم زده و آرامش را از اردوگاه بیداد و بردگی انسانها ربوده است و از همین روست که از روزهای آغازین این نهضت، حیله ها و دسیسه های استکبار و استعمار، در راه و بر پیکره پولادین نظام اسلامی فرود می آید، به امید آنکه این جریان نیرومند یا از پای بیافتد و یا با ایجاد رعب و تردید، لااقل از سرعت برق آسای آن کاسته شود، غافل از آنکه دل مومنین با زمزمه قول الهی قوی است که فرمود: انَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ (احقاف/ 13)

و این ملت ایران اسلامی است که در راه پاسداشت موجودیت و هویت و ارزشهای اصیل خویش،همواره از جان، مایه گذاشته و حماسه ها آفریده است.

حماسه هشت سال دفاع مقدس بیانگر بزرگترین و بارزترین اراده این ملت سرافراز بود که با فدا نمودن جان پاک جوانان و پیران و با نثار خون شیر زنان و دلیرمردان خود، نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری و از گزند بدخواهان و دشمنان مصون داشت و چون کوه استوار، برای همیشه ی تاریخ بشریت، فصلی نو را رقم زده است.

ملت حماسه سازی که پس از جنگ نظامی، در عرصه های فرهنگی و اقتصادی، هماورد نظام سلطه شده است و در این راه نیز با تاسی بر سرمایه های مادی و معنوی خویش و با بهره مندی از رهبری خلف صالح روح خدا، اما خامنه ای (مد ظله العالی) نقشه های دشمنان را یکی پس ازدیگری خنثی ساخته و در راه تحقق آرمانهای متعالی خویش، مصمم و خروشان به پیش میرود.

بی شک حصول این موفقیتها و سرافرازیها رهین حضور پرشور و هوشمندانه آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه های مختلف بوده است. از پیروزی نهضت اسلامی در بهمن 57 تا دفاع از خاک پاک میهن در دوران دفاع مقدس و پایمردی ملت در پیکار اقتصادی و نبرد فرهنگی و فتوحات علمی، همه و همه بواسطه حضور شاداب و بصیر اقشار مختلف مردم این مرز و بوم بوده است. بصورتیکه میتوان اصلی ترین سرمایه نظام اسلامی را حضور همیشگی و حماسی ملت شریف در عرصه های جهاد و حماسه دانست و حقیقتا همین حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف، موجب اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی بوده است. به برکت نظام و انقلاب اسلامی است که در طول حیات طیبه خود با برگزاری 34 انتخابات، هر یک با شکوهتر از دیگری، مقبولیت نظام و الگوی مردمسالاری دینی را به رخ جهانیان کشیده است.

و بار دیگر در این برهه از تاریخ، چشم دوست و دشمن به مردم ایران و حضور ایشان در انتخابات 24 خرداد است. دشمنان قسم خورده انقلاب که از هیچ دسیسه و نیرنگی برای کم کردن انگیزه و کمرنگ نمودن حضور ملت انقلابی در عرصه انتخابات 24 خرداد فروگذاری نکرده است نظاره گر تصمیم ملت ایران اند و دوستان انقلاب و ملتهای آزاده و آزادیخواه جهان نیز با قلبهائی مالامال از اطمینان و اشتیاق منتظر خلق حماسه ای دیگر از این ملت حماسی است و اهمیت آن نیز در کلام امیر قافله انقلاب، امام سیدعلی خامنه ای (مد ظله العالی) نمودار است: هر موفقیت و یا پیشرفت علمی نظام اسلامی، حرکت های عظیم اجتماعی مردم ایران همچون انتخابات پرشور و همچنین ایستادگی و مقاومت ایران مقابل زورگویی های استکبار، مشوقی برای ملت ها با هدف پیگیری استقلال بر پایه اسلام است.

شورای فرهنگ عمومی استان البرز با تاسی به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب شرکت در انتخابات 24 خرداد را یک تکلیف الهی و حق شرعی ملت انقلابی می داند و بمنظور عملی شدن منویات مقام معظم رهبری بالاخص در تحقق شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، آحاد ملت ایران علی الخصوص، امت انقلابی و همیشه در صحنه استان البرز را بحضور پرشور و گسترده و انتخاب آگاهانه در این رویداد سیاسی دعوت میکند، باشد که به برکت توفیقات الهی و همت ستودنی ملت شریف ایران، حماسه 24 خرداد92، یوم اله دیگری در تقویم انقلاب شکوهمند اسلامی باشد.

"دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان البرز"

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز