خبرگزاری کار ایران

در برابر وزارت فرهنگ مصر صورت گرفت؛

درگیری هنرمندان مخالف دولت با هواداران مرسی

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۹۱

تعداد زیادی از سینماگران، نویسندگان و بازیگران برجسته سینما که از چند روز پیش در اعتراض به انتصاب وزیر فرهنگ جدید توسط رئیس‌جمهوری مصر دربرابر وزارت فرهنگ دست به تحصن زده بودند، با هواداران دولت اخوان المسلمین درگیر شدند.

ایلنا: هنرمندان و فعالان معترض مصری در برابر وزارت فرهنگ این کشور با هواداران دولت درگیر شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، یک شاهد عینی گفت که تعداد زیادی از سینماگران، نویسندگان و بازیگران برجسته سینما که از چند روز پیش در اعتراض به انتصاب وزیر فرهنگ جدید توسط «محمد مرسی» رئیس‌جمهوری مصر در برابر وزارت فرهنگ دست به تحصن زده بودند، با هواداران دولت اخوان المسلمین درگیر شدند.
شاهدان افزودند که در ابتدا هر دو گروه علیه یكدیگر شعار سر دادند و پس از آن با استفاده از سنگ و چوب با هم درگیر شدند.
شاهدان عینی تصریح کردند که پلیس ضدشورش مصر برای جدا کردن هواداران و مخالفان دولت وارد عمل شد.
در همین حال، وزارت بهداشت مصر نیز اعلام کرد كه در درگیری هواداران و مخالفان دولت در برابر وزارت فرهنگ سه پلیس و تعدادی از دو طرف درگیری زخمی شدند.
هنرمندان مخالف دولت وزیر فرهنگ جدید را متهم به کنار زدن برخی مسئولان محبوب و جایگزین کردن آن‌ها با مسئولان هوادار دولت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز