خبرگزاری کار ایران

۲۴خردادماه و با حضور گروهی از هنرمندان افتتاح می‌شود؛

نمایشگاه گروهی «زیست خانه» در گالری شیرین

کد خبر : ۸۰۵۹۰

مراسم افتتاحیه نمایشگاه «زیست خانه» روز جمعه ۲۴ خرداد ماه ساعت ۱۶تا۲۰ در گالری شیرین با حضور جمعی از هنرمندان برگزار می‌شود.

ایلنا: نمایشگاه گروهی «زیست خانه» با مشارکت هنرجویان دکتر بهنام کامرانی روز جمعه ۲۴ خرداد ماه در گالری شیرین افتتاح می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، این نمایشگاه گروهی با مشارکت بیش از ۱۰ نفر از هنرجویان دکتر بهنام کامرانی چون؛ ستاره حسینی، لیلا رفاهی، فاطمه دولت آبادی، زهرا سلیمانی، عصمت علیزاده، مهروژ محمودی، ژیلا کبودوند، پریسا کبودوند، پریسا‌پور ملک آرا، اشکان زهرائی و فرید امین الاسلام روز جمعه ۲۴ خرداد ماه در گالری شیرین افتتاح می‌شود.
نمایشگاه «زیست خانه» با همت هنرمندان این گالری با خلق آثاری پیرامون هنرهای معاصر چون؛ نقاشی، ویدئو آرت و... با موضوع تخریب محیط زیست و تصویر آرمان شهر محیط زیست برگزار می‌شود.
دکتر بهنام کامرانی نمایشگاه «زیست خانه» را مجموعه‌ای می‌داند که به پرسش و طرح سوال در مورد زیست محیط اختصاص دارد. چرخشی که هنرمندان امروز از چشم انداز به زیست کره داشته‌اند. آثار این نمایشگاه از جنبه‌های شخصی تا عمومی را شامل می‌شود که امروزه نه تنها کشور ما بلکه دیگر کشور‌ها به آن دچارند. حیوانات و گیاهان و وضعیت خاک و آب و هوا برای نسل‌های آینده چشم انداز روشنی را ندارد و سرمایه و جمعیت همواره تحدید کننده وضعیت متعادل طبیعت است
این هنرمند تاکید کرد: باید اعتراف کرد که اگر نقد‌های زیست محیطی نباشد همین فکر نیز در جریان روزمره وقایع از یاد می‌رود. هنر معاصر قدرت این نقد را در خود دارد و بسیاری از هنرمندان بیش از پیش به تخریب محیط زیست واکنش نشان داده‌اند. هنوز فرصتی هست تا به این سوال جوابی قانع کننده داده شود.
لازم به ذکر است؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه «زیست خانه» روز جمعه ۲۴ خرداد ماه ساعت ۱۶تا۲۰ در گالری شیرین با حضور جمعی از هنرمندان برگزار می‌شود.
علاقمندان به بازدید از آثار این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ۲۴ تا۵ تیر ماه از ساعت ۱۱الی۲۰ به گالری شیرین به نشانی خیابان ولنجک کوچه هجدهم شماره ۹ مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز