خبرگزاری کار ایران

جبهه اصلاح‌طلبان تاکید کرد:

اصلاحات را با حسن روحانی ادامه می‌دهیم

کد خبر : ۸۰۵۶۲

بر این باوریم که برخی عناصر افراطی، مشارکت گسترده مردم را هدف گرفته‌اند. لذا مردم می‌توانند با خلق حماسه سیاسی و حضور گسترده برنامه‌های آنان را خنثی كنند.

جبهه اصلاح‌طلبان ایران با صدور بیانیه شماره 4، ضمن تشکر از محمدرضا عارف به خاطر کناره‌گیری از نامزدی انتخابات و دعوت از مردم برای خلق حماسه سیاسی و مشارکت حداکثری، حمایت قاطع خود را از حسن روحانی برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه بدین شرح است:

«ملت سرافراز ایران!

جبهه اصلاح‌طلبان ایران (شامل 18 حزب اصلاح‌طلب) همواره بر این باور بوده است که هیچگاه قهر با صندوق‌های رای چاره کار نیست و لذا همواره درصدد تحقق مشارکت گسترده و ایجاد اجماع بین عناصر معتدل و اصلاح‌طلب درون نظام بوده‌ایم و به همین خاطر ماجرای ائتلاف اصلاح‌طلبان را در همایش سراسری طرح تبیین «مناسک» مجمع نخبگان اصلاح‌طلب سراسر کشور به صورت فعال پیگیری نمودیم.

هماهنگونه که در بیانیه شماره 3 گفته شد، اینک در شرایطی هستیم که آقای سیدمحمد خاتمی از ثبت‌نام خودداری نمود و متاسفانه نامزد حداکثری (آقای هاشمی رفسنجانی) و نامزد اختصاصی این جبهه هم صلاحیتشان احراز نشد، پس چاره‌ای نیست که برای اعلام حمایت این جبهه از نامزد خاص حتما باید بین آقایان عارف و روحانی اجماع صورت می‌گرفت‌.

اینک در شرایطی که جناب آقای دکتر محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات از عرصه انتخابات کناره‌گیری نمودند سه نکته را گوشزد می‌نمائیم.

اولا: از شخصیت برجسته و فرهیخته و اخلاق‌مدار دکتر محمدرضا عارف تقدیر و تشکر نموده و اعلام می‌کنیم که روش و منش ایشان به خوبی نمایانگر یک سیاستمدار اصلاح‌طلب بوده و با این اقدام مطمئن هستیم که دیگر هیچ بهانه‌ای برای تکرار حادثه تلخ 84 نیست.

ثانیا: ما بر این باوریم که جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجلس خبرگان و عضو مجمع تشخیص مصلحت و مرد روزهای سخت انقلاب قطعا می‌تواند وضعیت کنونی امور جاری کشور را دچار تغییر نماید و مسیر کشور را به سمت آرامش و اعتدال و اصلاح امور و تحقق مطالبات مردمی و منافع ملی و اجرای دقیق تمامی اصول قانون اساسی سوق دهد. آری ما بر این باوریم که با دکتر حسن روحانی می‌توانیم راه اصلاحات را تداوم بخشیم.

ثالثا: ما بر این باوریم که برخی عناصر افراطی، مشارکت گسترده مردم را هدف گرفته‌اند. لذا مردم می‌توانند با خلق حماسه سیاسی و حضور گسترده برنامه‌های آنان را خنثی نموده و اهداف والا و منویات مردم نجیب ایران را به منصه ظهور برسانند.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز