خبرگزاری کار ایران

مسئول بازرسی انتخابات استان اصفهان:

نباید در مسئولیتی كه داریم شائبه ی جانبداری از نامزد خاص بوجود آید

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۲۰

مردم باید در انتخابات خود باوری و خداباوری كه برگرفته از منش امام خمینی(ره) و سیره ی نبوی و ائمه معصومین (ع)است را لحاظ نمایند.

ایلنا:  مسئول بازرسی انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: هیأت های نظارتی از متن مردم انتخاب می شوند و انتخابات به وسیله خود مردم كنترل خواهد شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، فرزاد زیویار مسئول بازرسی انتخابات استان اصفهان، در همایش بازرسان انتخابات شهرستان های استان گفت: مردم باید در انتخابات خود باوری و خداباوری كه برگرفته از منش امام خمینی(ره) و سیره ی نبوی و ائمه معصومین (ع)است را لحاظ نمایند.

وی با اشاره به اینكه بازرسان انتخابات باید به انجام تكلیف شرعی و قانونی خود بپردازند افزود: نتیجه انتخابات نباید برای مسئولان مهم باشد و باید همه به نظر مردم احترام بگذارند.

زیویار با تاكید بر اینكه در فرایند انتخابات باید از ایجاد و افزایش حساسیت ها جلوگیری كنیم، از بازرسان انتخابات خواست بدون جانبداری از نامزد خاصی به انجام وظیفه خود بپردازند.

مسئول بازرسی انتخابات استان اصفهان مسئولیت ها را امانتی از جانب خدا دانست و تصریح كرد: نباید در مسئولیتی كه داریم شائبه ی جانبداری از نامزد خاص بوجود آید.

وی با تاكید بر برگزاری انتخاباتی سالم گفت: هیأت های نظارتی از متن مردم انتخاب می شوند و انتخابات به وسیله خود مردم كنترل خواهد شد.

فرزاد زیویار در ادامه یادآور شد: مردم با حضور حداكثری خود در انتخابات سرنوشت خود را رقم خواهند زد و حماسه ای دیگر خلق خواهند نمود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز