خبرگزاری کار ایران

امشب استرسی نداشتم؛

کی‌روش: بازی با کره مهمترین بازی ایران است

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۰۹

خوشبختانه موفق شدیم 4 گل به لبنانی‌ها زدیم و این بازی فقط یک گام رو به جلو بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد که می‌توانستیم گل‌های بیشتری به لبنان بزنیم.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش که بعد از پیروزی ملی‌پوشان کشورمان مقابل لبنان در نشست خبری  حضور یافته بود،‌ گفت: این برد را به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها با شور و اشتیاق و مسئولیت‌پذیر بازی کردند و زدن 4 گل سخت است.

وی ادامه داد: عملکرد لبنان در این بازی خوب بود و از ابتدا تهاجمی بازی کرد ولی دستور کار ما حفظ ریتم بازی بود. 

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: خوشبختانه موفق شدیم 4 گل به لبنانی‌ها زدیم و این بازی فقط یک گام رو به جلو بود. بازی با کره مهمترین بازی ایران است. بازی با کره مسابقه‌ای است که باید در 2 زمین انجام بدهیم. من به تیم خودم اطمینان دارم و سعی می‌کنیم در کره جواز صعود مستقیم به جام جهانی را کسب کنیم.

کی روش در ادامه  در مورد اینکه در دیدار رفت مقابل کره 2 جلسه محروم شدید آیا استرسی برای این بازی ندارید افزود: این مسئله جداگانه است. در بازی با کره که اخراج شدم گزارشش را نوشتم. او مطالب غیر واقع گفت و کاری از دستم بر نمی آمد چون او حقیقت را ننوشت. من امشب استرسی نداشتم.

سرمربی تیم ملی همچنین با بیان اینکه بازیکنان ایران 85 دقیقه خیلی خوب بازی کردند، تاکید کرد: آخر بازی بازیکنان خسته بودند ولی مهم خوب بازی کردن و زدن گل‌های زیاد به لبنان بود.

کی‌روش همچنین متکر شد: ما حتی می‌توانستیم در 5 دقیقه آخر 3 گل دیگر بزنیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه درباره اینکه آیا از قطر انتظار ارائه فوتبال پاکی را مقابل ازبک‌ها دارید؟ افزود: من نگران این مسئله نیستم و تیم ملی قطر برای دفاع از حیثیتش بازی می‌کند.

کی‌روش درباره احتمال غیبت اشکان دژاگه در دیدار با کره نیز گفت: اگر رونالدو و مسی را از تیمی بگیرید چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ هر بازیکنی را از دست بدهید از دست داده‌اید و کاری نمی‌توان کرد اما آماده‌ترین بازیکنان داخل میدان می‌رود ولی رئال اگر رونالدو را از دست بدهد چطور باید بازی کند؟ باید بترسد چرا رونالدو را از دست داده یا با بازیکنان دیگرش بازی کند؟ یا بارسا بدون مسی باید بترسد؟ دژاگه مصدوم است و یک بازیکن آماده جای او را خواهد گرفت.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز