خبرگزاری کار ایران

محمد شریعتمداری از حسن روحانی حمایت كرد

کد خبر : ۸۰۴۶۷

محمد شریعتمداری ضمن تقدیر از عارف خواستار حمایت از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری شد.

ایلنا: محمد شریعتمداری با صدور بیانیه‌ای ضمن ستایش اقدام تاریخی، مهم و شجاعانه محمدرضا عارف و باتوجه به بیانیه روز سه شنبه رئیس دولت اصلاحات، حمایت خویش و اعضای ستاد انتخاباتی خود در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را از حسن روحانی در انتخابات پیش رو اعلام داشت.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه با اشاره به ضرورت وحدت اصلاح طلبان و اعتدال گرایان با هدف تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران از طریق پیروزی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آمده است: مطالبات روشن آحاد ملت در این برهه حساس ایجاب می‌كند همه دلسوزان و علاقمندان به سرنوشت كشور برای برون رفت از وضعیت فعلی، بصورت منسجم و یكپارچه در انتخابات شركت كرده و از نامزد مورد اتفاق اعتدال گرایان و اصلاح طلبان حمایت كنند.

محمد شریعتمداری در این بیانیه تصریح كرد: دكتر عارف باوجود مقبولیت و محبوبیت مثال زدنی در فعالیت‌های انتخاباتی و ارایه برنامه‌های راهگشا، نهایت مسوولیت پذیری و از خودگذشتگی سیاسی را در این مرحله به نمایش گذاشت و برماست كه در حمایت از این اقدام، همانطور كه حجت الاسلام و المسلمین خاتمی اعلام داشتند از دكتر روحانی حمایت نماییم.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی درعین حال خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات و حمایت از دكتر حسن روحانی كه دیدگاهها و مواضع استوار و روشن وی در دفاع از حقوق ملت، تحقق جمهوریت نظام و رفع مشكلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی كشور، مطابق با خواست اكثریت ملت و اعتدال گرایان و اصلاح طلبان است، گردید.

وزیر بازرگانی دولت اصلاحات در این بیانیه، حمایت ملی از نامزد موردنظر اصلاح طلبان و علاقمندان به میانه روی و اعتدال در كشور را در راستای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری ارزیابی كرد و ابراز امیدواری نمود، خواستاران تحول مثبت در عرصه حیات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و بین‌المللی كشور به انتخابی دست بزنند که به یاری خداوند جامعه را به سوی آینده بهتر رهنمون شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز