خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه حزب اراده ملت ایران در حمایت از روحانی

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۱۴

بر یکایک ما تکلیف است که در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و با رای به دکتر روحانی مشی اعتدال، اصلاح طلبی، صلح دوستی و نفرت از جنگ را تحکیم بخشیم.

حزب اراده ملت ایران با صدور بیانیه‌ای با تقدیر از عارف برای تمکین از اجماع و نظر بزرگان اصلاحات اعلام کرد: بر یکایک ما تکلیف است که در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده و با رای به دکتر روحانی مشی اعتدال، اصلاح طلبی، صلح دوستی و نفرت از جنگ را تحکیم بخشیم.

به گزارش ایلنا متن این بیانیه به این شرح می‌باشد:

بیانیه جناب آقای دکتر عارف در خصوص تمکین از اجماع و نظر بزرگان اصلاحات بر اساس منشور اخلاق انتخاباتی خود و انصراف از ادامه مسیر مبارزات انتخاباتی به عنوان کاندیدا ضمن اینکه مهر تایید است بر مشی اصلاح طلبانه ایشان نشانگر ظرفیت بسیار بالای دیدگاه اصلاح‌طلبانه در جامعه می‌باشد که پیروان این مشی نه در شرایط ضعف بلکه در شرایطی که در اوج قرار دارند و هر روز اقبال عمومی به سمت ایشان و برنامه‌هایشان بیشتر می‌شود به خاطر تحقق هدف بالا‌تر و بهتر خود را کنار می‌کشند.

حزب اراده ملت ایران ضمن ستایش این مشی اصلاح طلبانه جناب آقای دکتر عارف دانشمند فرهیخته واصلاح طلب وارسته از کلیه اقشار مردم به ویژه جوانان، فرهیختگان، نخبگان، دانشگاهیان، کسبه، کارگران، کشاورزان، دانشجویان، دانش آموزان دعوت می‌نماید جهت جلوگیری از وقوع حوادث تلخ بعد از سال ۱۳۸۴ و بازگرداندن کلیه امور کشور به شرایط عادی قبل از ۸۴ و تثبیت مشی و روش اصلاح طلبانه در جامعه (که رفتار انتخاباتی جناب آقای دکتر عارف نمونه‌ای از آنهاست) و قرار دادن امور در مسیر خیر و صلاح کشور در پای صندوق‌های رای حاضر شده و به اندیشمند و فرهیخته دیگر حاضر در این عرصه جناب آقای دکتر روحانی رای دهند.

«حاما» بر این باور است که چاره اصلاح امرو جامعه نه قهر بلکه حضور یکپارچه و فوج فوج و تک تک مردم در پای صندوق‌های رای می‌باشد.

اگر سال ۱۳۸۴ جوانان، دانشجویان و دانش آموزان به جهت برخی درگیری‌ها و گله‌های به حق که در دولت آینده اصلاحات باید برطرف شوند نسبت به صندوق‌های رای قهر را پیشه خود نمی‌ساختیم و خواسته خود را درمسیر تدریجی اصلاحات برای تحقق اهداف والا‌تر و بلند‌تر به خواسته‌های حداکثری به حق ترجیح می‌دادیم گرفتار هدر رفتن منابع و امکانات کشور و اعتبار و ارزش بین المللی ایران عزیز نمی‌شدیم. حال بر یکایک ما تکلیف است که در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده و با رای به دکتر روحانی مشی اعتدال، اصلاح طلبی، صلح دوستی و نفرت از جنگ را تحکیم بخشیم.

حزب اراده ملت ایران

«حاما»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز