خبرگزاری کار ایران

وضعیت استقلال شتر، گاو، پلنگ است؛

اولیایی: اعضای مجمع باشگاه استقلال زیرآبی می‌روند!

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۹۹

هیات مدیره استقلال چه جایگاه قانونی در این باشگاه دارد؟/باید حق را به فتح الله‌زاده داد/فتح الله‌زاده باید پایش را به اندازه گلیمش دراز کند

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: استعفای علی فتح‌الله‌زاده قابل پیش‌بینی بود.

کاظم اولیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: استعفای علی فتح‌الله‌زاده قابل پیش بینی بود. همان زمانی که وی گفت ما 50 درصد هزینه باشگاه را تامین می‌کنیم و 50 درصد دیگر را وزارت ورزش تامین کند معلوم بود این اتفاق می‌افتد و در نهایت شاهد استعفای وی بودیم.

وی افزود: متاسفانه وضعیت باشگاه استقلال حکایت شتر، گاو، پلنگ است و تکلیف این باشگاه باید از طریق مجمع باشگاه و وزارت ورزش روشن شود. اگر وزارت ورزش استقلال را شرکت دولتی می‌داند که خودش به ثبت شرکت‌ها معرفی کرده و اعضای هیات مدیره و مدیرعامل را مشخص می‌کند باید تکلیف بودجه آن را هم مشخص کند اما هم هیات مدیره و هم اعضای مجمع باشگاه رندی می‌کنند و زیرآبی می‌روند.

وی ادامه داد: مدیرعامل مجری منویات هیات مدیره و مجمع باشگاه است و وقتی که مجری منویات است، منویات وی هزینه دارد و باید تامین بودجه کنند، نه اینکه برای تیم هزینه‌تراشی کنند. در شرایط فعلی باید حق را به فتح الله‌زاده داد اما وی هم باید پایش را به اندازه گلیمش دراز کند؛ یعنی سنجیده هزینه کند.

وی در پاسخ به این سوال که هیات مدیره باشگاه استقلال باید استعفای فتح‌الله‌زاده را قبول کند یا نه، اظهار داشت: اصلا هیات مدیره استقلال چه جایگاه قانونی در این باشگاه دارد؟ وزارتخانه نمی‌پذیرد که استقلال یک تیم دولتی است و وقتی نمی‌پذیرد طبیعی است هزینه‌ها را هم نمی‌دهد. اگر آقایان مدیرعامل برای باشگاه تعیین می‌کنند باید تامین بودجه هم بکنند و اگر اینطور نیست آقایان برای باشگاه مدیر هم معرفی نکنند اما متاسفانه وضعیت استقلال همانطور که گفتم شتر، گاو، پلنگ است و این اتفاقات را شاهد هستیم.

اولیایی در پایان گفت: فوتبال آلمان در سطح بین‌المللی حرف اول را می‌زند اما مگر هزینه فوتبال آلمان را هم دولت آلمان می‌دهد؟ مدیر باشگاه‌های آلمانی را هم وزیر ورزش این کشور انتخاب می‌کند؟ بالاخره یک جایی باید کار درست شود. اول باید هویت استقلال مشخص شود که اگر دولتی است، دولت بودجه آن را بدهد و اگر دولتی نیست طی یک برنامه زمان‌بندی شده اجازه بدهند کمک‌های دولتی کم شود و باشگاه‌ها از درآمد خودشان هزینه کنند به شرطی که درآمد باشگاه‌ها را به رسمیت بشناسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز