خبرگزاری کار ایران

رئیس شواری سیاستگذاری تعاونی هنرمندان معاصر اعلام كرد:

آثار هنرمندان کشور سنددار می شود

کد خبر : ۸۰۳۹۴

پس از جمع آوری اطلاعات هنرمندان تمامی خدمات توسط کارتی با عنوان هنر کارت معاصر هنرمندان در اختیار تمامی هنرمندان قرار خواهد گرفت.

 ایلنا: آثار اهالی فرهنگ وهنر کشور برای نخستین بار بر اساس نیاز سنجی این حوزه بیمه ودارای سند مستقل خواهد شد.

 به گزارش ایلنا حجت الاسلام رضا نور بخش رئیس شواری سیاستگذاری تعاونی فرهنگی وهنری هنرمندان معاصر پارس در این باره با ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت:براساس دغدغه اهالی فرهنگ وهنر وبا در نظر داشتن واجرای پروژهایی در این عرصه توانستیم تحول عظیمی راایجاد کنیم و از طریق تعاونی هنرمندان پارس برای نخستین بار طرح بیمه وسند مستقل برای آثار هنری در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد:تعاونی هنرمندان پارس به عنوان نخستین تعاونی تاسیس شده در نظر دارد تا در اقدامی بی سابقه،فاز اول خدمات خود را با حمایت ومشارکت بیمه توسعه برا ی اصناف و مشاغل هنری در دو گروه حقیقی وحقوقی در تمام موسسات و انجمن های و کانون های هنری، دانشجوی شاغل به تحصیل در رشته های هنری و کلیه واحد های صنفی فعال با تعاریف و عناوین مشخص شده به موضوع بیمه اختصاص داده تا ضمن بر طرف کردن نیاز های موجود و توسعه فعالیت های هنری امکانی را برای ارائه خدمات بیمه ای فراهم آورد.

نوربخش با اشاره به راهبرد های این مجموعه ومحوریت آن تصریح کرد:راهبردهای این مجموعه طبق نیاز های روز جامعه فرهنگی وهنری بر محور ایجاد فضایی جهت تحقق مهندسی فرهنگی ور فع مظلومیت از حوزه فرهنگ وهنر توسط نخبه ترین هنرمندان در مسیر عملیاتی شدن است و هدف اصلی آن تعغییرالگوهای فرهنگی ایجاد جبهه ی نرم در تقابل برخی تهاجمات فرهنگی غرب وتکیه بر آوردهای مبتنی بر فرهنگ بومی مذهبی است.

رئیس شورای سیاست گزار ی تعاونی هنر مندان پارس در باره برخی از بخش های بیمه هنرمندان افزود:بیمه ساز وآلت موسیقی،آثار هنری اعم از عکس تابلو،دوربین وکلیه تجهیزات وامکانات هنری

-بیمه آموزشگاهای آزاد هنری

-بیمه تجهیزات،امکانات و اقلام هنری موجوددر اماکن هنری بابت سرقت،آتش سوزی و...

-بیمه اعضای خاص بدن هنرمندان

-بیمه سرمایه گذاری در تولید وتهیه محصولات و تولیدات هنری

-بیمه سرقت معنوی اثر وخلق هنری بیمه ثبت اثر وطرح هنری بیمه مشاغل،اصناف واقشار هنری به صورت فردی و گروهی

-بیمه تهیه و تولید آثار سینمایی،ویدیویی،موسیقی ونمایشی

وی در پایان در خصوص اجرای طرح های مختلف این تعاونی گفت:پس از جمع آوری اطلاعات هنرمندان تمامی خدمات توسط کارتی با عنوان هنر کارت معاصر هنرمندان در اختیار تمامی هنرمندان قرار خواهد گرفت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز