خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

مردم سالاری دینی با مشارکت گسترده در انتخابات متجلی می شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۷۰

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو که از حساسیت ویژه ای هم برخوردار می باشد، نمود مردم سالاری دینی در کشور است.

زنجان ـ ایلنا: مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود بایدها و نبایدهایی را در مورد رئیس جمهور منتخب مطرح فرمودند که نقشه راه ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی باقری مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: استکبار از روز اول پیروزی انقلاب در طول 34 سال با توطئه های خود ثابت کرده است که مخالف انقلاب و مردم سالاری دینی هستند.

وی با اشاره به اینکه استکبار در تلاش است تا مردم سالاری دینی در ایران را زیرسوال ببرد، ادامه داد: دموکراسی که غرب از آن دم می زند هیچگاه کارآمد نبوده است.

به گفته حجت الاسلام باقری انقلاب اسلامی ایران الگوی حکومت جهانی و تمدن اسلامی است و تمام کشورهای مسلمان جهان به تاسی از انقلاب اسلامی در مقابل ظلم و استکبار قیام کرده اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: دشمنان همواره به دنبال ایجاد توطئه و فتنه در ایران بوده و هستند که نمونه آن در فتنه سال 88 بارز است ولی ملت هوشیار ایران توانستند با بصیرت این توطئه را نقش برآب کنند.

وی انتخابات این دوره را مورد تاکید قرار داد و گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود بایدها و نبایدهایی را در مورد رئیس جمهور منتخب مطرح فرمودند که نقشه راه ما خواهد بود.

این مقام مسئول در پایان خواستار مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای شد و ادامه داد: از تمام توان خود برای انتخاب فرد اصلح و شایسته استفاده خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز