خبرگزاری کار ایران

عصر امروز منتشر شد؛

بیانیه اعضای ستاد عارف استان یزد در حمایت از روحانی

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۴۳

نشست خبری رئیس این ستاد باحضور خبرنگاران مطبوعات محلی و خبرگزاری ها ساعت 7 عصر امروز در محل این ستاد برگزار می شود.

ایلنا-یزد: اعضای ستاد انتخاباتی محمد رضا عارف در استان یزد باصدور بیانیه ای ضمن تقدیر از انصراف عارف، حمایت خود را از حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعلام کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

مردم شریف، نجیب و فهیم استان یزد

سلام، درود و سپاس بی‌کران به شما برای خلق حماسه و حضور در حمایت و استقبال از فرزند فرزانه دیارتان جناب آقای دکتر عارف عزیز.

همان‌طور که به استحضارتان رسیده است دکتر عارف با نظر شورای مشورتی اصلاح‌طلبان و جناب آقای خاتمی برای حفظ منافع ملی با توجه به شرایط فعلی از کاندیداتوری ریاست جمهوری انصراف دادند.

عارف نشان داد اصلاح‌طلبی نه تنها در هدف بلکه در روش و منش نیز هست و نام خود را در تاریخ معاصر ایران جاودانه کرد. عارف نشان داد یزد، خاستگاه بی‌بدیل اصلاحات در ایران است همچنانکه خاتمی، نماد هدف و عارف، نماد روش و منش اصلاحات است.

محمد رضا عارف با انصراف فداکارانه خود همگان را به حضور در انتخابات دعوت کرد چرا که به نظر او قهر، عقب‌نشینی است. برماست که این نظر و رفتار را ارج نهیم و با توجه به انتخاب مجموعه اصلاح‌طلبان و جناب آقای خاتمی که مورد وثوق ملی‌اند، به کاندیدای نزدیک به اصلاح‌طلبان جناب آقای دکتر حسن روحانی رأی دهیم. قطعاً جناب آقای دکتر روحانی و مجموعه همراهان ایشان آن را ارج خواهند نهاد و خود را وام‌دار جریان اصلاحات و به ویژه جناب آقای دکتر عارف خواهند دانست.

بدین‌وسیله ضمن سپاس فراوان از شور و شعور بی‌کران شما و دعوت از همگان برای حضور در پای صندوق‌های رأی، جناب حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی را به عنوان کاندیدای منتخب اصلاح‌طلبان و ستاد آقای دکتر عارف در استان یزد معرفی می‌کنیم.

امید است با تلاش و همت همه هم‌استانی‌های عزیز در این چند روز باقی‌مانده به نتیجه مطلوب و پیروزی دست یابیم. به لطف و فضل الهی جشن پیروزی را در روزهای آینده با حضور و استقبال بزرگ و پرشور از جناب آقای عارف در یزد برگزار خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز