خبرگزاری کار ایران

آلبوم «پلک پنجره» منتشر شد

کد خبر : ۸۰۳۲۱

آلبوم موسیقی «پلک پنجره» با خوانندگی رحیم پوردرخش خواننده بوشهری وارد بازار موسیقی کشور شد.

ایلنا: رحیم پوردرخش درباره اثری که از وی منتشر شده، گفت: این آلبوم در ژانر پاپ تولید شده است و ۹ قطعه به اسم‌های «گرمای بوشهر»، «تن‌ها»، «بیوامشو»، «نمی‌خوام عاشقم باشی»، «دریا»، «رسوای ولات»، «هوای ابری»، «فریاد» و «تو شبم ماه می‌اد» دارد که آهنگسازی و تنظیم قطعات توسط بابک شهرکی انجام شده و ترانه‌های «پلک پنجره» هم سروده حسین نوری فیروزی، عمران طاهری، احمد شمس العلما، حامد صمغ آبادی و فریبا صفری‌نژاد است.
وی در ادامه افزود: سعی کرده‌ام با تولید این اثر و برای اولین قدم، محکم و با تدبیر گام بردارم، البته فکر می‌کنم تک تک قطعات آلبوم، آثار ویژه و شاخصی از کار درآمده است، هرچند که در ‌‌نهایت همه چیز به سلیقه و علاقه مخاطب ختم می‌شود.
هنرمندان مطرحی همچون بابک شهرکی (ویلن، ویلن آلتو و کمانچه)، بابک ریاحی‌پور (گیتار باس)، فیروز ویسانلو (گیتار کلاسیک)، ناصر رحیمی (فلوت)، محسن شریفیان (نی انبان)، بهنام شهرکی (درامز و پرکاشن)، پدرام شهرکی (پیانو)، پیمان شبستری (ویلن)، علی زارع (ویلن) و شجاعت شفاهی (ساز الکترونیک) به عنوان نوازنده در تولید این اثر با رحیم پوردرخش همکاری کرده‌اند.
شایان ذکر است که رحیم پوردرخش از سال ۱۳۸۴ به عنوان خواننده با شبکه‌های مختلف صداوسیما همکاری دارد و در استان بوشهر هنرمند شناخته شده‌ای محسوب می‌شود.
علاقمندان برای تهیه آلبوم موسیقی «پلک پنجره» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز