خبرگزاری کار ایران

طی دو ماهه گذشته تحقق یافت؛

تولید بیش از68 هزار دستگاه انواع خودرو

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۸۳

طی 2 ماهه گذشته تولید وانت به تعداد 8هزارو655 دستگاه، كامیون 926 دستگاه، اتوبوس62 دستگاه و مینی بوس به تعداد 17دستگاه تولید شده است.

طی ۲ ماهه گذشته تولید وانت به تعداد ۸هزار و ۶۵۵ دستگاه، کامیون ۹۲۶ دستگاه، اتوبوس۶۲ دستگاه و مینی‌بوس به تعداد ۱۷دستگاه تولید شده است.

به گزارش ایلنا، در این مدت تولید خودروهای سواری نیز بالغ بر۵۸ هزار و۶۳۵ دستگاه رسیده است.

برپایه این گزارش؛ طی ۲ ماهه گذشته تولید وانت به تعداد ۸هزار و۶۵۵ دستگاه، کامیون ۹۲۶ دستگاه، اتوبوس۶۲ دستگاه و مینی‌بوس به تعداد ۱۷دستگاه تولید شده است.

این گزارش می‌افزاید: طی ۲ ماهه نخست سال جاری پراید نسیم و صبا به تعداد ۲۰ هزار و۴۹۴ دستگاه، سمند به تعداد ۲ هزار و۱۵۶ دستگاه، پژو ۴۰۵ بالغ بر ۵ هزار و۹۷۷ دستگاه، تندر۹۰ به تعداد۴هزار و۵۲۰ دستگاه، پژو پارس به تعداد ۵هزار و۳۷ دستگاه، محصولات رنو به تعداد ۲ هزار و۵۱۶ دستگاه، MVMبه تعداد۳ هزار و۷۳ دستگاه، تیبا به تعداد ۳هزار و۴۸۷ دستگاه، مگان بالغ بر۶۰ دستگاه ورانا به تعداد یک هزار و ۹۶ دستگاه تولید شده است.

همچنین در ۲ ماهه گذشته؛ انواع مزدا بالغ بر ۱۰۹ دستگاه، تینا ۱۸۰ دستگاه تولید شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: دراردیبهشت ماه سال جاری به تعداد ۴۵ هزار و۴۵۷ دستگاه انواع خودرو همچنین بالغ بر۳۸هزار و۵۳۷ دستگاه خودروی سواری تولید شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز