خبرگزاری کار ایران

همزمان با مسابقات جهانی پاراتكواندو؛

نشست فوق‌العاده اعضای شورای WTF برگزار شد

کد خبر : ۸۰۲۵۹

چهارمین دوره رقابت‌های پاراتکواندوی قهرمانی جهان، شنبه 18 خرداد با حضور 82 تکواندوکار از 26 کشور جهان به میزبانی لوزان سوئیس برگزار شد.

نشست فوق‌العاده اعضای شورای فدراسیون جهانی،‌ همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی جهان پاراتكواندو در سوئیس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، چهارمین دوره رقابت‌های پاراتکواندوی قهرمانی جهان، شنبه 18 خرداد با حضور 82 تکواندوکار از 26 کشور جهان به میزبانی لوزان سوئیس برگزار شد كه در پایان تیم ملی كشورمان با كسب 3 مدال طلا، بر سكوی سوم جهان ایستادند.

در حاشیه برگزاری این دیدارها و روز جمعه 17 خرداد، نشست فوق‌العاده اعضای شورای فدراسیون جهانی برگزار كه در آن درباره مواردی از جمله بازی های المپیك 2016 برزیل،‌ برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تكواندو،‌ بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این جلسه پیشنهاد در نظر گرفتن اصلاحاتی از قبیل(قوانین رنكینگ WTF، شرایط برگزاری المپیك و قوانین انتخابات) و تصویب موارد جدیدی اعم از (زمان‌های برگزاری مسابقات جایزه بزرگ و قوانین مسابقات قهرمانی پاراتكواندو) مطرح شد.

یكی از دیگر موارد درنظر گرفته شده در نشست فوق‌العاده اعضای شورای WTF، انتخاب و معرفی میزبانان مسابقات پیش رو در سطح جهان بود كه بر این اساس؛ نخستین دوره رقابت‌های جایزه بزرگ به میزبانی منچستر، اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان نونهالان 2014 به میزبانی آذربایجان،‌ مسابقات قهرمانی جهان 2015 به میزبانی روسیه و دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه 2015 به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

همچنین در این جلسه درباره مواردی از جمله(معرفی كمیته بین المللی پارالمپیك،‌ تشكیل كمیته وی‍ژه پاراتكواندو در بازی‌های چندگانه،‌ معرفی بنیاد جهانی حمایت از تكواندو(روز تكواندو)،‌ وضعیت آكادمی فدراسیون جهانی تكواندو،‌ استفاده از سیستم رای دهی الكترونیكی برای انتخابات بیست و چهارمین مجمع عمومی فدراسیون جهانی در مكزیك) بحث و تبادل نظر شد.

در چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان پاراتكواندوی روسیه با کسب 4 مدال طلا، 7 نقره و 2 برنز قهرمان شد، آذربایجان با کسب 10 مدال طلا و نقره در جای دوم ایستاد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز