خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

818 هزار نفر واجد شرایط شركت در انتخابات قزوین هستند

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۵۶

تعداد واجدین شرایط شركت در انتخابات در استان قزوین در سال جاری 818 هزار نفر می باشد كه از این تعداد 26 هزار نفر برای اولین بار در پای صندوق های رأی حضور خواهند یافت.

ایلنا: رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تعداد واجدین شرایط شركت در انتخابات 24 خردادماه در استان قزوین 818 هزار نفر می باشد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ ابوالفضل طاهرخانی در چهارمین جلسه ستاد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: در آستانه برگزاری انتخابات 24 خرداد قرار داریم كه قرار است توسط مردم با بصیرت و ولایی استان قزوین حماسه بزرگ سیاسی محقق شود.

 وی افزود: تمامی مقدمات و شرایط برگزاری انتخابات در استان قزوین فراهم شده است و براساس جدول زمان بندی ستاد انتخابات استان از جمله ستادهای موفق و روزآمد در سطح كشور محسوب می شود.

 رئیس ستاد انتخابات استان بر استفاده از ظرفیت دستگاه ها در سطح استانی و شهرستانی برای برگزاری انتخاباتی باشكوه تأكید كرد و در این خصوص افزود: براساس قانون تمامی دستگاههای موظف و مكلف هستند كه در تأمین تجهیزات و امكانات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات حداكثر همكاری را داشته باشند و عدم همكاری سازمان ها و ادارات در این زمینه قابل پذیرش نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار رعایت قانون تبلیغات انتخابات از سوی كاندیداها و هوادارانشان را امری لازم و ضروری دانست و در ادامه گفت: برخی از ستادهای انتخاباتی نسبت به رعایت قانون تبلیغات انتخابات تخطی و كوتاهی كرده اند و بعضاً شاهد عدم رعایت شئونات اسلامی در تبلیغات برخی از كاندیداها هستیم كه این موضوع اصلاً قابل توجیه و پذیرش نیست.

وی افزود: فرمانداران با فعال كردن كمیته باید نسبت به امحای عناوین غیر مجاز تبلیغات پیگیری و حساسیت لازم را داشته باشند و به ستادهای متخلف تذكرات لازم و قانونی را گوشزد كنند.

 رئیس ستاد انتخابات با ارائه آمار واجدین شرایط در انتخابات افزود: تعداد واجدین شرایط شركت در انتخابات در استان قزوین در سال جاری 818  هزار نفر می باشد كه از این تعداد 26 هزار نفر برای اولین بار در پای صندوق های رأی حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینكه «20 هزار نفر در برگزاری انتخابات در استان قزوین همكاری می كنند» تصریح كرد: تعداد صندوق های اخذ رأی ریاست جمهوری در استان 1163 صندوق و تعداد صندوق های شوراهای اسلامی شهر و روستا 1125 صندوق می باشد.

وی در پایان گفت: تمامی مقدمات برای برگزاری یك انتخابات باشكوه، سالم و به تعبیر مقام معظم رهبری كم نظیر در استان قزوین فراهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز